En helt vill mestringsfølelse

Endelig har jeg fått tak i litt bilder fra gårsdagens hinderløp. Jeg deltok på Fishermans Friend Strongman Run sammen med samme gjengen som i fjor, og det var akkurat like gøy i år. Nesten enda gøyere faktisk, vi hadde med oss enda en deltager, som opprinnelig skulle være med oss i fjor også, men ble forhindret. I tillegg hadde jeg ingen tro på at jeg skulle klare å gjennomføre på grunn av feber og kjip form de siste dagene. Jeg hvilte, knasket i meg ingefær, drakk masse te og sov så mye jeg kunne i forkant.

Formen lørdag morgen var såpass grei at jeg valgte å gjennomføre. Det er jeg SÅ glad for at jeg gjorde – for en kul opplevelse.  Jeg har lånt noen av bildene av fotografene på løpet, Rune Kittelsen og Kristian Thomassen. Se så utrolig mange kule hindre og gøye utfordringer. For ikke å snakke om det digge været. En helt fantastisk dag på alle måter.

     

Dette var en skikkelig kul opplevelse! Hindrene var høye vegger, is-bad, trekking av dekk, dytte dekk, løping med dekk, bading i kaldt vann, masse løping, trappeløp, klatrevegg, monkeybar, under og over en hel haug av hindre, for å nevne noen. For en magisk mestringsfølelse det var gjennomføre dette her. Jeg gleder meg så til å samle gjengen igjen, og gjøre mer!! Vi skal uten tvil delta til neste år, men vi har lyst å gjøre litt flere løp også.

Så nå har jeg lyst å høre med dere, har du deltatt på et lignende hinderløp? eller kanskje du har et hinderløp du har lyst å delta på? Kom gjerne med tips til hinderløp rundt om i Norge i kommentarfeltet. Vi er SÅ gira på mer💪🏼😊

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Hei, Maren😊

      Jeg anbefaler virkelig Barskingen (Rakkestad) eller Bootcamp survivor (Hønefoss)😄 Råkule løp med masse hindre, gjørme og mestringsfølelse!☘️☘️ Eller så ble jeg positivt overrasket over Toughest Oslo i år💪🏻

      Ha en fortsatt nydelig søndag💛

    2. Barskingen!!!! Så gøy og mye gjørme. Deltok på Fisherman første gang i fjor, og Barskingen i år og Fisherman igjen i går. I forhold til hindre, så er Barskingen bedre, tar også ganske mye lengre tid. Sjekk det på Facebook for å se bilder

    3. Så gøy!!
      Og ville berre seie takk for challengen din! Er mykje meir bevisst på å få i meg grønnsaker og frukt no, og hadde veldig godt av å begrense godteri og søtsaker til ein dag i veka 😀
      Treninga er heldigvis så innarbeida at den er der uansett! Gleder meg til fortsettelsen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg