En helt ny sommer-vlogg

Hurra!! En ny vlogg er klar til dere❤️ I denne vloggen tar jeg kamera med inn på treningssenteret og filmer hele styrkeøkten min. Jeg tar dere med til mine foreldre og litt solhygge i hagen, jeg lager en pizza som ikke ble helt slik jeg hadde tenkt og jeg svarer på masse spørsmål fra dere. Det spørsmålet som gikk igjen mest var hvordan jeg møtte min kjære, og det har jeg nå svart veldig utfyllende på. Nå får dere hele historien🙈

Jeg svarer også på spørsmål om sommerplaner, hvordan man skal komme seg gjennom sykepleierstudiet, favoritt tights, hvor mye jeg trener, hva jeg trener og hvordan jeg fordeler treningen mellom styrke og kondisjon ++++

 

 

Håper dere liker vloggen❤️ Gi meg gjerne en liten kommentar hva du synes. Ha en nydelig dag i sola mine fine☀️

 

Smiiiil, Maren 

 

 

13 kommentarer
    1. Maren!! Jeg elsker vidoene dine <3 Jeg går igjennom en litt tøff periode med meg selv og jeg kjenner at jeg glemmer det litt vekk når jeg ser på vidoene dine. Du er så inspirerende og skjønn! Håper du har en kjempe fin dag og gleder meg allerede til neste blogginnlegg og video! KLEM <3

      1. Ååå kjære deg❤️ så koselig at høre at vloggen kan føles som en liten pause eller et fristed, det er jeg takknemlig for. Håper tiden fremover blir fin for deg, og at hva enn du står i av utfordringer, vil bli bedre❤️ sender deg en stor god klem

    2. Veldig gøy med vlogs!
      Lurte på hvor det er blitt av Leo? er så vant til å se han på bloggen.
      Ha en god dag!

    3. Herlig vlogg! Godt å se at også du tyr til raske og enkle løsninger, tror mange kjenner seg igjen i det. Gleder meg alltid til videoene dine, høydepunkt i hverdagen.

      Ha en fin dag 🙂

    4. Hei! Kjempefin vlog som vanlig❤ Haha på slutten der, hærlig!
      Tenkte å tipse om Tjørvåg på Sunnmøre. Nydelig plass og natur. Bodde der når eg var 14 og 15, 30 år siden( håper det er fint der enda😂) på Notøy, en halvøy i Hærøy kommune. Sunnmøre er for alltid i mitt❤siden da. Fine sentrum/byer i nærheten er Fosnavåg og Ulsteinvik😃

    5. Åå elsker spørsmålet og svaret om kjæresten! Så hyggelig at dere møttes på trening. Jeg har funnet en jeg liker og vet om på instagram, vedkommende vet ikke om meg. Er det innafor å legge han til på Instagram, skal jeg sende han ei melding og med evt hva ? Trenger tips 🙈

      1. altså JA legg han til ❤️ og bare lik et par bilder sånn i første omgang. Se om han følger deg tilbake, og eventuelt liker noen av dine bilder. Da er du i gang 😍😍👏🏻👏🏻

    6. Hei!
      Jobber selv i helsevesenet og synes det er en vanskelig balansegang mtp hva jeg ønsker gjøre på fritiden og hva jeg tørr og hva som er forsvarlig siden jeg jobber tett på pasienter..
      Har du noen tanker om dette?
      Klem til deg❤️

      1. Da ville jeg forhørt med meg dem på jobb, og få noen råd og tips av kollegene dine ❤️ Hør hvordan de gjør det, så finner du sikkert en balanse som du føler fungerer for deg 🙏🏻😊❤️ Klem tilbake

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg