En helt magisk helg

Jeg må faktisk dele denne helgen i bilder, for jeg har ikke ord for å beskrive det❤️ Rett etter jobb på fredag dro vi ut i sjekta, tøffet rundt i nydelig sol før vi fant en nydelig plass. Vi slo opp telt, lagde middag og brukte hele kvelden på å sitte på et svaberg, snakke om absolutt alt mellom himmel og jord, mens vi hadde litt godt i glasset og snacks. Det finnes faktisk ikke noe bedre i hele verden. Bare oss to, hvile blikket på havet, bølgeskvulp og nydelig varmt selv om det var langt på kveld.

Etter en natt i telt hvor jeg sov overraskende godt, startet vi lørdagsmorgen med et morgenbad, før en helt fantastisk frokost. Her snakker vi egg, rundstykker, masse godt pålegg, kaffe, nystekte pannekaker og masse godt. For en start på dagen. Vi koste oss på plassen vår i noen timer, før vi dei avgårde i båten for å treffe min familie. Det ble en helg dag på svaberget sammen med dem, hvor vi var mer i vann enn på land. Så varmt og deilig at det måtte bades hele tiden. Familien min hadde med all verdens med godsaker, så det ble nydelig mat her også.

Mot kvelden tøffet vi hjemover i sjekta, og jeg tror virkelig aldri jeg har kjent på en sterkere følelse av sommerlykke og forelskelse. Så klissete, men sånn er det bare🙈

 

En helg med skikkelig sørlandssommer, jeg tror ikke det hadde vært mulig å få til en bedre helg på noen som helst måte❤️ Det er turer som det her man husker på når dagene blir mørkere og høstkulden kommer snikende.

Nå er det mandag, og jeg sitter fordypet i kundemails og jobb. Det er lite sol og sommerlykke i sikte akkurat nå, med regn og blåst utenfor vinduet. Da er det deilig å ha disse minnene fra en helt uforglemmelig helg❤️

 

Smiiiil, Maren

 

7 kommentarer
    1. Åå det så skikkelig idyllisk og fint ut😍 Så herlig med sommer, sol, forelskelse, bading, båttur og masse god mat☀️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg