En helg uten planer

God morgen❤️

Klokken er 07.30, lørdag morgen og jeg sitter i sofaen med en stor kaffekopp og koser meg med å oppdatere dere. I går sovnet vi klokken 22, etter en lang og unormalt hard uke på jobb. Jeg er glad jeg klarte sovne tidlig, for det å sove lenger, er ikke noe alternativ for denne kroppen her. Jeg har en innebygd klokke, som nekter å la meg få sove til lenger enn maks 07-08. På hverdager er den innstilt på klokken 06, så i grunn skal jeg være ganske fornøyd hvis det blir 08 i helgene.

Det gjør meg ingenting å våkne tidlig. Jeg koser meg med litt egentid mens hele nabolaget sover. Alle vinduer er mørke, og jeg har nå sittet her i over en time, drukket kaffe, sett på snøen leke seg i luften utenfor, og bare kost meg med å gjøre ferdig litt jobb, sånn at den kommende uken blir bedre. Det føles som gratis-timer dette her, bonustimer lagt tilgjengelig for meg, som kan benyttes hvis jeg vil – og i dag ville jeg!

I går ble det taco, masse smgåodt, The Voice og total avslapping i sofaen❤️ Resten av helgen er faktisk planløs, og det er så godt😊

Har dere noen fine planer denne helgen? 

 

Smiiil, Maren 

 

 

2 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en herlig start på lørdagen😍 Også så godt å ha en helg hvor du ikke har noe særlig med planer😊 Jeg har heller ikke så mye planer i helga. Nå har jeg akkurat spist en sen lunsj etter at jeg gjorde alle øvelsene og repetisjonene fra julekalenderen din, fy søren så digg følelse man får etterpå😃👏🏻 Her er gruppetimer og treningssentre stengt, så da må man gjøre det beste ut av hjemmetrening😊 Så takk for gode øvelser🤗 Resten av dagen skal jeg slappe av hjemme med serie og god mat, og i morgen blir det en gåtur i sola☀️ Ha en strålende helg kjære deg🧡 Og så gøy det var med en ny herlig vlogg fra deg🤩 Klem til deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg