En hektisk start på uken

Reklame | Annonselenker Nelly

Heii og god mandag🖤 Har mandagen startet fint? Her har det gått så i ett at jeg ikke fikk satt meg ned for å oppdatere dere før nå. Denne mandagen har jeg både gruet og gledet meg til. Gruet meg fordi jeg visste at det stod mye på planen, og gledet meg fordi mye av det var skikkelig gøye ting.

Jeg startet dagen med å teste ut en time på Spicheren som er litt dårlig besøkt, nemlig lang-intervaller på mølle. Jeg tror mange lar seg skremme av at det står at intervallene er så lange. Jeg måtte derfor teste selv, og det angrer jeg ikke et sekund på. Det var en ordentlig god time, og jeg tror det er viktig å variere øktene litt, og putte inn noen litt lengre intervalldrag innimellom.

Bukse HER / T-skjorte HER / Sko HER

Resten av dagen var fylt med diverse ærend, møter, og bæring og flytting av en hel haug av treningsutstyr. Fy søren for en slitsom jobb, men så deilig når det var gjort. Jeg avsluttet dagen på Spicheren med oppstart at gruppen min “Hvor sprek kan du bli på 6 uker”. Det var så gøy å endelig få møtt dem, og nå gleder jeg meg noe helt enormt til de neste 6 ukene med dem.

Etter timen med gjengen min, spratt jeg inn på enda en liten gruppetime. Sånn er det når man jobber på et treningssenter, da finnes det alltids mulighet for en liten gruppetime. hehe. Dette var en metcon-økt, med tunge gode baseøvelser. Helt topp avslutning på dagen😊💪🏼💦

Nå er det taco-kos og totalt lave skuldre i sofaen. Jeg har sett ferdig alle seriene jeg holdt på med, og har ingen igjen!! Det er så kjedelig det. Alle 4 sesongene av Gåsmamman, alt av Hamilton, og alt av heksejakt. Så, hva i all verden skal jeg se på nå? Har du noen tips til serier så vær så snill å legg igjen en kommentar i kommentarfeltet ❤️ ALLE tips mottas med stor takk🙏🏻

 

Smiiiil, Maren

 

20 kommentarer
    1. Condor på Sumo el Viaplay!! Spion/agentserie med action fra start til slutt. Syyyykt spennende og veldig godt laget. Elsket den! Homeland- siste sesong går nå. Men alle sesongene ligger på Sumo. Og den er god! Younger på sumo. Supersøt, morsom, fengende og gøy!
      Call the midwife på Netflix. Sykepleierhjertet ditt vil elske denne. Handler om jordmødre i de fattige østlige bydelene i etterkrigstidens London. Så mye hjertevarme, kjærlighet, sorg, glede, lidelse og nydelige mennesker. En glede å se!

    2. Hei, dette er serier jeg har fått anbefalt men ikke sett (jeg er ikke så god på å se serier 😀)
      Atypical (autist)
      Atomic (veldig bra)
      A star is born
      Call me by your name
      Carol
      Outlander
      The big sick
      Crayzy rick asian
      Fransk: sjebnebrannen. (Bygger på sann historie)
      Familie Beleire (fransk)
      kaosfamilien

      (Det er ikke sikkert tittelen er helt rett på alle, har bare fått de muntlig referert – og som sagt ikke sett noen ennå 😂)

    3. Casa de papel/papirhuset på Netflix. Noe av det beste jeg har sett, ever!
      Spenning, drama, action, og til og med en god del romanse

    4. The bold type på NRK har kommet med ny sesong 😄 tre første episodene ligger ute nå. Eller digger jeg succsession. Holder på med the outsider på hbo, den er veldig bra.

    5. La casa de papel / papirhuset – spansk serie på Netflix. Noe av det beste jeg har sett, så spennende! Love is blind (reality på Netflix) stranger things (Netflix) .. vanskelig å komme med serietips til en som har sett mye serier😇

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg