En gøy overraskelse til dere

Det har vært en helt vanvittig respons på løpechallenge, og det er så fantastisk gøy å se!! Veldig mange av dere har spurt om flere løpeøkter og flere intervaller. Jeg elsker engasjementet deres, og har derfor bestemt meg for å fortsette å dele intervaller med dere – hver eneste uke✨✨✨

Nå er mitt spørsmål til dere, hvilken dag vil dere ha øktene? Starten av uken, midt i uken eller i slutten av uken? Kom veldig gjerne med konkret dag du ønsker at jeg legger ut intervaller til dere.

Dette gjør jeg for dere, og derfor vil jeg at det skal deles på den dagen som passer dere best. Legg igjen en kommentar med hvilken dag som passer best for deg, så er jeg i gang med å dele allerede nå til uken😊😊

Håper dere synes dette var gode nyheter. Jeg gleder meg skikkelig til å dele masse masse mer løpeglede med dere fremover❤️

 

Smiiiil, Maren

 

 

33 kommentarer
    1. Åå, hipp hurra!
      Elsker intervallene dine 😀
      Spiller ingen rolle om du legger de ut tidlig eller sent i uka <3

    2. Vil gjerne ha intervallene søndag ettermiddag, da kan jeg planlegge ukens treningsøkter søndag kveld 🙂

    3. For en fantastisk nyhet 😍 For min del hadde det vært fint i starten av uken, fordi jeg liker å planlegge ukens treningsøkter på mandagen.

    4. Veldig greit på søndager evt. Mandager 🙈 Ble så glad for denne nyheten igår, gleder meg masse til ukene fremover 🙆🏼😍

    5. Herlig!!😍 er så takknemlig for at du tar deg tid til å lage økter og dele løpeglede med oss! Gjerne lørdag eller søndag, så får man litt tid til å planlegge treningsuken🙏🏼
      Gleder meg😄

    6. Hurra !!!!
      Da kan løpsfesten bare fortsette 🙂 Har vært så inspirerende å være med på Løpechallengen. Du er råflink !!! Var faktisk ganske vemodig når testen var ferdig, for det har vært så gøy.

      Søndag er en veldig god dag.

    7. For en herlig nyhet😊😊 gjerne på Lørdag/søndag så jeg får det med i planlegging av treningsuka.

    8. Jippi, har virkelig fått smak på intervaller igjen, etter alle de gode, varierte intervallene dine 🙂
      VIl gjerne ha de ut søndag/mandag, så jeg kan planlegge deg iforhold til uken

    9. Søndag eller mandag er supert, då kan eg planlegge – og får med stor sannsynlighet gjennomført kvar veke 🤗😃

    10. Hei Maren! Har deltatt litt bak kulissene, med mål om å forbedre kondisen min, da fokuset har vært på styrke de siste årene. Øktene dine har vært til stor motivasjon og jeg ser forbedring på kort tid. Prøver å fortsette med et par intervaller i uken, og ønsker at du legger ut øktene mandag eller søndag😃 Ha en super uke!

    11. Så gøy 😀 litt tidlig på søndagen sånn at det er mulig å tjuvstarte før en hektisk uke😅 det har vært utrolig kjekt 😀

    12. Så bra 🙂
      Jeg synes søndag er veldig bra, da kan jeg sette meg ned og fordele øktene utover i uka og ha god kontroll når mandagen begynner.

    13. Å så kjekt! Eksker intervallene dine 🤩 søndag er ein perfekt dag å planlegge treningsuka syntes jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg