En god start

God morgen❤️ Her er det stille før stormen. I dag er jeg så spent, og hva er vel da bedre enn å starte med en skikkelig god frokost. Dette er for meg den beste starten før en lang og hektisk arbeidsdag. Ristet brød, masse pålegg, frukt, bær, kaffe, yoghurt, sjokolademelk og flere andre spennende melke-nyheter. Mmm, så godt!

Jeg elsker ristet brød, det gir meg en litt nostalgisk følelse av barndom. Det beste jeg visst når jeg var liten var ristet loff, med smør som smeltet og sukker på. Noen som kjenner seg igjen?😊

Har du smakt noen av disse to her? Jeg kom over dem på butikken, og ble så fristet til å teste dem ut. Begge var gode, men ingen av dem slår vanlig sjokomelk synes jeg. Uansett alltid gøy å teste noe nytt. Jeg ser for meg at den med vanilje er super i smoothie, og den med kaffe er helt sikkert perfekt som melk i kaffe.

På denne typen gode, lange helgefrokoster liker jeg godt å ha noen “vanlige” brødskiver først typisk med ost, skinke eller egg, også kommer dessert-skiva etterpå. Da gjerne med peanøttsmør og banen, syltetøy eller Sjokade. Mmmm❤️

Nå må jeg pakke sammen her, og komme meg avgårde. Håper dere får en skikkelig fin lørdag, så gleder jeg meg til å titte innom igjen her senere❤️

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg