En fin tirsdag – tross ulykke i hjemmet

Reklame | Junkyard

Hei dere🌸 I dag er en så mye bedre dag, og det var jeg nesten sikker på at det kom til å bli fordi i dag har jeg 3 gruppetimer, og det er ingenting som gjør meg mer glad enn å få trene andre.

Jeg startet dagen med bakkeintervaller sammen med en råsprek gjeng. Deretter jobbet jeg et par timer på kontoret, før det var tilbake på treningsenteret for to nye timer. Bootcamp og Metcon.

Etter timene tok det litt tid å komme seg hjem, det er så hyggelig å bli litt igjen å snakke med medlemmene etter timen. Vel hjemme ble det matlaging med Magnus. Vi skulle ha spagetti og når jeg skulle koke vannet så klarte jeg å søle ut masse kokende vann på låret mitt.

En intens smerte og kokende som gikk rett gjennom tightsen jeg hadde på meg. Heldigvis var M super raskt med å lose meg rett inn i dusjen, på med kaldt vann og der ble jeg stående i over 30 minutter. Nå har jeg tydelige store røde merker, og huden er helt sår. men heldigvis tror jeg vi reddet unna en skikkelig forbrenning. Huff!

Middag ble det heldigvis, når jeg kom ut av dusjen var det ferdig middag på bordet, alt annet var ryddet og masse tente stearinlys. Fin kjæreste💗

Denne genseren er helt ny, fra Nike, og kan bestilles hos Junkyard. Jeg har en rabattkode til dere, som gir dere 20% rabatt på alle kjøp over 500 hos Junkyard (bortsett fra salg og kampanjer). Koden er MARENERDVIK20. Genseren finner du HER

Nå er det kveldsmat og Farmen her i huset. Jeg har brukt kvelden på jobb, mens M har vært på trening. Nå er jeg ferdig jobbet, og klar for en koselig avslutning på denne tirsdagen💗

Håper tirsdagen din har vært superfin, og tusen takk for alle fine ord i går når mandagen var litt kjip. Dere er så gode💗

 

 

Smiiil, Maren 

 

 

2 kommentarer
    1. Huff, så bra at dere handlet raskt! Varmt vann er ikke til å spøke med.. Fikk for noen år siden en glovarm kopp med kakao over meg. Da kjølte vi først ned hjemme i dusjen, men det var så vondt at jeg mistet kontrollen over kroppen og meg selv. Endte opp på sykehus med morfin og 2 gradsforbrenning på skuldra. Kunne ikke ha på meg klær på en uke 😅 Også måtte jeg gå på antibiotika på grunn av melkebakterier da det var kakao og ikke rent vann. Så her er det bare å være forsiktig🙈
      Håper det går bra med deg, god bedring❤️❤️

    2. Uff, det er fryktelig vondt med kokende vann! Men bra dere handlet raskt og fikk kjølt det ned <3 Må bare si at jeg blir oppriktig glad på dine vegne av å lese om/se bilder av deg og kjæresten – dere virker helt herlige sammen! Er lykkelig i et forhold selv, og vet hvor deilig det er (selv om det selvsagt ikke alltid er en dans på roser)! Stoor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg