En etterlengtet kosekveld

Denne fredagen har jeg gledet meg til❤️ Jeg kom hjem fra trening rundt klokken 18, hoppet i dusjen og startet med å lage hjemmelaget pizza. Like etterpå fikk jeg besøk, og akkurat derfor skal jeg være sykt rask med denne oppdateringen. Jeg ville bare innom å ønske dere en skikkelig fin fredag, før jeg selv stuper ned i godteriskåla. Denne uken har vært ordentlig god når det gjelder trening, med mange gode økter. Kroppen er godsliten, og helgen med litt ekstra kos føles skikkelig godt😍

Nå er det pizza, smågodt, chips og Pepsi max på menyen, men serien Heksejakt snurrer på skjermen. Har dere sett den? Så utrolig spennende, og ikke minst vilt provoserende!! Den ligger på Sumo 😊

I morgen starter jeg lørdagen med å holde en gruppetime på Spicheren. Jeg skal ha en slags bootcamp variant, og da ventelisten bikket 35 valgte vi å utvide timen, og ta inn hele 60 medlemmer. Så vanvittig gøy!! Så nå blir det en ekstra stor, og ekstra gøy time for meg å lede. Som jeg gleder meg🔥💪🏼😅

Nå må jeg tilbake til besøk og godsaker her. Håper dere nyter helgen❤️ Si fra hvis dere vil se økten jeg skal ha i morgen, da lager jeg selvfølgelig en bloggpost på det i morgen. Ha en deilig fredagskveld venner❤️

 

Smiiiil, Maren

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg