En dag i mitt liv

Heii dere🧡 I dag tenkte jeg at jeg skulle ta dere med på en dag i mitt liv. Jeg får mye spørsmål om hvordan man jobber når man lever av å være en treningsprofil, og av sosiale medier. Ingen dager er like, og inneholde varierer veldig.

La oss ta en titt på dagen i dag, også kan jeg gjøre det enda en dag om et par uker, for da vil det helt sikkert se helt annerledes ut. Når jeg skriver dette er klokken 14, så resten av dagen skriver jeg slik den er planlagt, og mest sannsynlig vil forekomme.

06.15: Våkner og står opp med en gang. Kaldt vann i ansiktet og en stor kopp kaffe. Sjekker Instagram, blogg, mail og Snapchat. Svarer på henvendelser, kommentarer på Ig og blogg, og snapper. ( jepp, jeg har faktisk åpen Snapchat, litt usikker på hvor lenge den skal være det, for det kommer MYE rart. Samtidig er det så hyggelig å ha så direkte kontakt med folk)

07.30: Leo gir lyd fra seg i burdet, og vil ut på tur. Vi går en god tur🧡

08.00: Frokost og dagens andre kaffe, Leo får også mat. Jeg svarer et par mail, sjekker innom sosiale kanaler igjen og poster dagens første post på story.

08.30: På vei til en foto-jobb

09-12: Tar bilder for en fantastisk cafe her i Kristiansand. Blir igjen på kafeen etterpå, og spiser lunsj med en god venninne.

13-14: Går en lang tur med Leo

14-17: Jobber med diverse saker, leser korrektur på et intervju jeg har gjort, redigerer bilder fra dagens shoot + en del bilder fra et fotooppdrag i går.

17.45: Drar avgårde på trening. I dag skal jeg være med en kompis på en crossfit time som han ofte deltar på. Litt små-spent på den!!

19.15: Ferdig trent, og på vei hjem. Drar innom butikken og handler inn til Taco. Vel hjemme blir det en god dusj, ny tur med Leo, før jeg starter på matlaging.

20.30: Spiser middag, mens jeg fortsetter på bilderedigering. Blir sittende med bilder helt til det er tid for ny tur med lille Leo rundt klokken 23 ish.

23.30: Tannpuss, rense huden, kose litt på Leo og stupe i seng.

 Foto: Tom Høgstøl

Dette er i grunn en ganske vanlig dag for meg. Mye hyggelig og jeg trives godt, men jobbting for min del skjer veldig ofte alene, foran en skjerm. Jeg kan noen ganger savne kolleger. Samtidig så har jeg jo mulighet til å spise lunsj med en venninne midt på dagen, og mye av det jeg jobber med er det jo faktisk ganske mange andre personer involvert i, slik som gruppetimene mine, og reisene, men mesteparten av jobben jeg gjør, foregår alene.

Det tok litt tid å venne seg til det, men her jeg sitter nå, med Leo ved siden av meg, en podcast på øret og en stor kopp kaffe med havremelk på bordet – så kjenner jeg at jeg faktisk trives ordentlig godt💗

Nå er jeg litt spent på å høre fra dere: hva jobber du med, og hvordan ser en vanlig dag ut i ditt liv?

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. Lærer og trebarnsmamma på 30 år her. Hektiske dager, men prøver å skrivse inn 4 treningsøkter i uka, der inspirerer du godt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg