En brutal start på uken

I dag skulle klokken bli 22.30, før jeg rakk å oppdatere dere. Til gjengjeld så ble det to innlegg i går da – håper det kan veie litt opp. Denne mandagen har vært litt brutal, i form av mye trening, mye jobb og en pjusk lille hundegutt. Jeg har alltid mye trening på mandager, da jeg løper fast med en venninne på morgenen og har mine to faste gruppetimer på kvelden. Jeg elsker at det er sånn, og sørger alltid for å hvile godt i helgen og være maks uthvilt før maraton-mandagen min.

Mange av dere har fått med seg at Leo tusler rundt med bandasjer og ikke er helt i form. Han var vært å tatt biopsier to steder på kroppen i dag + en god del blodprøver. Dette blir gjort i full narkose, og det er ikke bare bare for en liten tass. Han har det fint nå, men trenger mye kos og omsorg. Mens Leo var i narkose, var det to timer vi ikke kunne være hos han, og den følelsen å bare gå å vente er så grusom. Spesielt siden vi har mistet en liten valp ved at vi måtte gå fra han, og når vi kom tilbake så fantes det ingen hundevalp mer…… Jeg takler det veldig dårlig når Leo må til vetrinær, så i dag dro jeg på en koselig lunsj med en god venninne mens det stod på, og prøvde å flytte fokuset. det hjalp litt🧡

Lunsjen var nydelig, sunn og digg. Jeg hadde en Cæsar-salat med kål og kylling, og venninnen min hadde vegetar salaten. Vi delte også en grønn smoothie. Så godt! Dette er på mitt nye stamsted, Panda Panda, på torvet i Kristiansand.

Nå skal jeg ta med meg Leo, og sprette i seng. I morgen venter en minst like hektisk dag, så her er det bare å få seg søvn mens man kan. Det er mye som skal på plass før vi reiser til helgen, så nå er det bare å jobbe på. Ferien på Sri Lanka er like rundt hjørnet☀️

Håper mandagen har behandlet deg bra, så gleder jeg meg til å oppdatere dere igjen her i morgen. God natt, og sov godt mine fine venner❤️

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Sender Leo gode tanker. Håper det går bedre og bedre. Digger mandagen din. Jeg elsker også å kjøre på på mandager. Da er man i gang og man sover godt etter helgen!!!

      Klem

    2. Forstår deg godt du føler det slik når Leo er hos veterinæren, kjenner selv på det når min lille er der inne. Leo er heldig som har en så god eier som deg, han må ha det så fint!

      Kjempe gøy å følge deg for tiden (som alltid), ønsker deg en fin uke <3

      1. Åå så koselig sagt, at Leo er heldig som har meg❤️ Jeg føler meg enormt heldig som har han! Jeg blir så glad for at du sier at du synes er gøy å følge meg, det betyr masse masse❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg