En annerledes, men fin 17-mai

GRATULERER MED DAGEN

Ååå for en fin dag det ble i går, annerledes men fin❤️ Vi startet dagen med frokost hjemme hos meg sammen med Andrea, Morten og Janne. En fin liten gjeng. På bordet stod det hjemmebakt speltbrød, hjemmebakte rundstykker og hjemmebakte knekkebrød. Eggerøre, kalkunbacon, masse pålegg, frukt, melk, juice, te, alkoholfri eplecider og masse annet godt.

Andrea hadde bakt en helt nydelig is-kake som gikk nedpå høykant. Hun var så bekymret for om den skulle bli god, men det var helt unødvendig bekymring. Det var en hjemmelaget iskake med kjeksbunn, og virkelig noe av det beste jeg har smakt😍

   

Vi hadde en laaaang frokost sammen, før alle dro videre til familie og venner på hver sin kant. Det var så deilig å starte dagen med bare oss 4. Rolig og koselig, god prat og 17-mai underholdning fra hele landet som rullet på tv i bakgrunnen. Det var så fint å se hele Norge synge “Ja vi elsker“.

Det ble jo en litt annerledes dag, uten tog og uten for store folkemengde samlet. Men samtidig synes det jeg det ble en skikkelig fin dag, og det virker det som alle jeg har sett rundt på sosiale medier og alle jeg har snakket med også har hatt- Jeg synes folk er så flinke til å gjøre det beste ut av det❤️❤️

 

Nå venter det så mye jobb på meg at jeg blir helt stresset av tanken. Jeg tok meg helt fri i går, og har skjøvet alt foran meg. I dag må det tas tak. Det er flere kunder som skal få sine ferdige coaching-planer, en stor del av gjengen min har fullført første uken og skal ha tilbakemeldinger på ukesrapporter. Jeg skal ta bilder med Morten til et samarbeid, ha to møte over nett, spesielt ett av dem er jeg veldig spent på. Så skal jeg avgårde for å hjelpe en bedrift med å ta noen nye bilder. Alt går, man må bare starte i en kant. Retten av uken blir mye jobb på sykehuset, så det er bare å fordele tiden så godt man kan her😊😊 Legge en plan, skrive liste og jobbe med én ting av gangen!!

Hvordan var din 17-mai? Fortell meg litt fra feiringen din i kommentarfeltet ❤️ Det er alltid så hyggelig å høre fra dere!!

 

Stor klem fra Maren 

 

4 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en skikkelig fin dag! Digger stilen din (både livsstil og tankesett som du deler på dine medier)🙌🏼 Selv var jeg på jobb i omsorgsboliger i går etterfulgt av tapaskveld med venner og familie🥳 Lykke til med alt du driver på med. Heier på deg! 🤗

    2. Jeg koste meg masse. Var så deilig med en sånn dag. Noen venninner, god mat og drikke hele dagen. Bunad, norske flagg og pynt og sol, og ja vi elsker. Kan ikke bli bedre. Og fordelen med å ha 17 mai frokost hos seg, mye god restemat i dag. Men sliten.no… mye som har skjedd de siste ukene og kanskje øke det smarteste å arrangere, men herrefred så koselig!!

      Det så ut som du hadde en nydelig dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg