Eksklusiv rabattkode på Nelly

Reklame | Annonselenker

I dag fikk jeg endelig til noe jeg har spurt om, og prøvd på lenge, nemlig en eksklusiv Nelly-rabattkode til mine følgere. Jeg bestiller så og si alle klærne mine hos Nelly, og da er det ekstra gøy å få en egen kode som gir mine følgere rabatt. Jeg skal faktisk benytte den selv, for å bestille meg en superdeilig kosedress til alle fremtidige hjemmekvelder❤️

Koden maren25 gir dere hele 25% på ALT fra NLYbyNelly. Jeg har samlet sammen mine favoritter til dere. Mange av dere vil nok kjenne igjen flere av de klærne jeg ofte går med her:

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Det er alltid enklere å se klærne på vanlige folk, så her har dere flere av klærne, som jeg allerede har kjøpt. Jeg har også kjøpt den nydelige kjolen jeg har lagt ved her, men den er det litt for kaldt å gå med nå. Blazeren har jeg også, i begge fargene, og de hvite sneakersene. Den hvite ullgenseren er en stor favoritt❤️

Dette er denne jeansen, og denne t-skjorten 🧡

På bildet under finner du denne skjorten. (jeg har den i den aller lyseste fargen, den er utsolgt, men den litt mørkere fargen er like fin)

Ullgenseren finner du HER, og jeansen HER. 

Jeg har ventet lenge på å få en egen kode til dere hos Nelly, så det var stas at det endelig gikk. Denne koden gjelder i 48timer så her er det bare å slå til hvis du finner noe du liker❤️

Noen av klærne er på enda mer salg enn 25% fra før av, så det er jo elt gull. De hvite sneakers er på 40% og t-skjorten jeg er så glad i er også på 40%. Jeansen jeg så og si alltid går med, er faktisk på 30% fra før, så her er det bare å sikre seg.

Koden som du kan bruke på ALT som ikke er nedsatt fra før fra NLYbyNelly er: maren25 . Hele utvalget finner dere HER. Happy shopping, girls❤️

 

Smiiil, Maren 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Elsker når du linker til klær du liker, slår aldri feil (L) Kan jeg spørre hvilken strl du har den hvite ullgenseren i?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg