Du skal ikke sove bort sommernatta

For en helg🧡 Denne helgen har vært sånn Sørlandet skal være på sommeren, med absolutt alt jeg føler hører til for den komplette Sørlands-idyll.

Det har vært late timer på svaberg, det har vært bading i sjøen, sene, deilige sommerkvelder på brygga, ferske reker, iskald øl, nydelige venner og solbrente skuldre. Jeg smiler fra øre til øre, og kunne virkelig bare ikke ønsket meg noe mer av denne helgen her.

 

På fredag var vi ute å spiste, og dro videre ut på en rooftop for et par drinker. Vi hadde det så gøy, at selv om det overhode ikke var planen, og alle egentlig bare hadde tenkt å hjem etter maten, så ble det en spontan tur ut. Det er ofte de gøyeste kveldene, de som bare skjer uten at noe er planlagt. Når du har det så hyggelig at du ikke vil hjem, og bli ute hele sommernatta.

Vi møtte så mye mennesker, og jeg er støl i magen etter utallige latterkramper. Hele kvelden endte på stranda, og det var like før sommerens første nattbad ble det faktum. For en magisk kveld🧡

Lørdagen gikk med til soling på et svaberg, med tidenes diggeste kjølebag. Den var fylt med kald drikke, friske norske jordbær, vannmelon, iskaffe, chips og masse annet digg. Vi hadde med høyttaler så vi kunne spille musikk, magasiner og bøker. Hele dagen gikk med til å ligge å late oss der☀️ Så herlig!

På kvelden ble det sushi og venninnekos hjemme hos meg. Vi droppet å dra ut, og det er jeg litt glad for i dag. Det er deilig å våkne frisk og fin, og kunne utnytte hele denne solfylte og fine søndagen. Jeg kjenner at det er fare for at det blir tilbake på svabergene i dag også. Sommer på sørlandet er uten tvil det aller aller beste jeg vet☀️

Har du hatt en fin helg? Har du noen koselige planer for søndagen?🧡

Hvis ikke, så synes jeg du skal gå deg en tur, med podcast eller musikk på ørene, les en bok eller bare nyt sol, søndag og sommer, med lave skuldre og hvilepuls. Har du lyst på en treningsøkt, så kan du sjekke ut min insta-story ( @marenerdvik ) Jeg gjorde nemlig den gøyeste økten i går, og jeg håper du har lyst å teste den ut💪🏼😄

 

Smiiil, Maren 

2 kommentarer
    1. Nydelige bilder, ser ut som helga di har vert strålende ☀️😍 å kudos til deg mtp skjuling av alkoholmerkningen, liker det! 👏👏👏

    2. Nydelige bilder, ser ut som helga di har vert strålende ☀️😍 å kudos til deg mtp skjuling av alkoholmerkningen, liker det! 👏👏👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg