Du fortjener å sove godt – alltid

Reklame | Libresse

🌸SWEET DREAMS🌸

Jeg vil tro at det er mange av dere jenter som kjenner dere igjen når jeg snakker om hvor viktig det er med god søvn når en viss uke melder sin ankomst. Mange sliter med smerter, eller ubehag, og mange kan kjenne på stress relatert til frykt for lekkasjer gjennom natten.  Jeg er helt avhengig av å sove godt for å fungere optimalt, og for at jeg skal sove godt, så må jeg føle meg trygg på at jeg kan sove gjennom hele natten, uten å våkne på grunn av lekkasje.

Avhengig av behovet du har, så finnes det to ulike typer bind:

Libresse Goodnight – den blå pakken, et nattbind som holder deg trygg for lekkasje gjennom natten.

Libresse Goodnight Extra – den lilla pakken, for deg som føler du trenger litt ekstra beskyttelse. Kan være fint å bruke i starten av perioden din, hvor du kanskje føler et større behov.

Libresse Goodnight har en form og lengde som gjør at du kan føle deg trygg hele natten – uansett hvordan du sover. Jeg sover alltid på magen, så for min del vil det være viktig at bindet er bredt og godt foran, og ikke kun bak, som kanskje er det mest naturlige å tenke på. Jeg er derfor stor fan av Libresse Goodnight Extra som har nettopp god bredde både foran og bak. Så alle magesovere der ute – her har du bindet for deg.

Som nevnt innledningsvis så er det så mye relatert til mensen som gjør det vanskelig å sove. Det varierer fra kvinne til kvinne, men alt fra oppblåsthet, kramper, smerter, hodepine, og generelt ubehag er mer enn nok å skulle takle. Jeg tenker at det skulle virkelig bare mangle at vi ikke trenger å stresse over at det kan blø gjennom i løpet av natten også.

Forskjellen på dagbind og nattbind er designet. De er laget for ulike tider på døgnet, og designet for å dekke hvert sitt behov. Nattbindene er designet for at det skal beskytte deg mens du ligger å sover, beveger deg, ruller rundt og endrer stilling. Det følger din kropp og dine bevegelser. Det er bredt både bak, og foran, for å gi deg sikkerhet – uansett hvordan du liker å sove.

Føl deg trygg og sov godt – du fortjener det🌸

 

Smiiil, Maren

 

5 kommentarer
      1. Lager ikke noe eget innlegg på det, føler ikke det er så viktig å ha fokus på. Fikk masse fint, og hadde en nydelig julaften med familien ❤️ det er det viktigste ❤️❤️

    1. Føler meg tryggest med koppen! Anbefaler å prøve 🙂 Bedre for miljøet, og man slipper å bytte så ofte.

      1. Åå kan du ikke fortelle litt om dine erfaringer der. Helt ærlig så kan jeg aldri se for meg å bruke det, men jeg vet jo ikke så mye om den, og kjenner ingen som har testet. Man kan jo lese mye, men er ofte bedre å høre fra en person som har testet. Jeg føler det er litt kronglete, og nesten litt uhygienisk? Hvor lenge går du med den før du bytter? Men veldig spent på å høre om dine erfaringer, spennende 🙂

    2. Diggerbloggen! Skal du ha flere oralB giveaways fremover? 😀 ble akkrat for sein til den forrige 🖤 ellers godt nyttår til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg