Drømmer meg tilbake

Reklame | Lapoint

Nå er det 4 måneder siden vi hadde livets tur med Lapoint, til vakre, eksotiske og spennende Sri Lanka☀️🌴 I dag satt jeg å mimret litt, og så på bilder fra reisen. Den turen er uten tvil noe av det kuleste jeg har gjort. Surfekurs, fantastisk mat, helt vanvittig fine strender, frodig og fin natur, Yoga, te-plantasjer, skilpadde reservat hvor de reddet skadede skilpadder, spennende kultur, vennlige mennesker og den kuleste campen med de fineste folka.

Nå sjekker jeg mulighetene for å reise med lapoint igjen, denne gangen til Bali☀️ Det er fremdeles helt på planleggingsstadiet, men jeg holder dere selvfølgelig oppdatert. For hvis jeg ender opp med å reise med dem, så betyr det at jeg kan gi bort en reise til dere lesere også🧡🧡🧡 Så la oss krysse fingrene for at det blir tur!

I mellomtiden drømmer jeg tilbake til Sri Lanka, og kjører et lite bildedryss fra de to beste ukene noensinne:

  

Det her ble helt vilt mye matbilder, men det var rett og slett bare så sinnsykt mye deilig mat på Sri Lanka, at det virkelig måtte dokumenteres. På campen var det helt vill frokost hver eneste dag, med masse frisk frukt, pannekaker, egg i ulike varianter, og alltid et innslag av lokal mat. For en luksus. Jeg har sjeldent kost meg så mye med maten på et sted jeg har besøkt🧡

Så dere får holde ut at dette ble et litt mat-tungt innlegg – det er bare for digg til å ikke deles🧡

            

Ååå nå lengter jeg enda mer tilbake etter å ha kost meg med dette innlegget☀️🌴 Har noen av dere vært på Sri Lanka før? Mange har nok vært litt skeptiske til å reise dit etter terrorangrepet, men alle advarsler mot å reise dit er nå opphevet, og landet er så avhengig av turisme❤️ Jeg hadde ikke vært redd for å reise tilbake, og mine fine minner fra magiske Sri Lanka er ikke ødelagt av hendelsene i ettertid. Jeg følte meg så trygg og i varetatt hos Lapoint, dette var uten tvil en helt fantastisk måte å oppleve landet på. Alt var så tilrettelagt, og bra!

Hvis du er litt nysgjerrig på en slik surfe-reise, synes jeg du skal ta en titt på Lapoint sine nettsider HER. 

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hei Maren! Takk for en fargerik og motiverende blogg 🙂 Jeg skal på en rundreise til Sri Lanka i mars, og lurte på om du kumme laget et innlegg om anbefalte spisesteder? Kanskje et snevert forslag, men jeg prøver meg 😉 Håper dagen blir fin! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg