Dette var hysterisk morsomt

Reklame | Annonselenker

Jeg ler og ler! Herligfred så gøy det var å logge inn på bloggen i går kveld, og lese alle irritasjonsmomentene deres😅 Dere er en ubeskrivelig kul gjeng. Jeg ler og ler! Naboer er tydeligvis et problem for mange her, samt rot og styr i hjemmet. Hunder skaper trøbbel, og flere av dere har trøblete saker i hjemmet. Jeg ler og kjenner at jeg elsker å ha så sykt kule lesere. Takk for at delere deler elendigheten🧡

I dag drar jeg!! Hurra☀️ Endelig tid for treningsreise og hygge på Kypros. Jeg reiser til Oslo i kveld, og sover over i nærheten av Gardermoen. Flyet går umenneskelig tidlig, så det er bare å komme seg i seng så tidlig som mulig. Jeg gleder meg til en kveld med roomservice og Netflix i hotellsenga. Er jeg skikkelig heldig så er det badekar på hotellrommet også *fingers crossed*

 

Genser HER // Bukse HER (Kun 149kr!!!)

Jeg skal ha et møte med App-jentene mine før jeg reiser, og gi Leo en lang tur i skogen før jeg må reise fra han. Han skal være hos pappaen sin, så han har det helt topp mens jeg er på tur.

Jeg må komme meg i gang med dagen her, men vi snakkes fra Oslo mine venner! For all del – del i vei med flere irritasjonsmomenter hvis dere har noen. Det er godt å få det ut😅

 

Smiiil, Maren

8 kommentarer

Siste innlegg