Ønskeliste til sommergarderoben

Reklame | Annonselenker

Jeg har plukket ut noen sommerfavoritter jeg har lyst å dele med dere, og det beste er at masse av det er på salg💗 Kjoler, skjørt, sommersko og fine topper. Alt i duse, deilige, lyse farger🌸 Håper dere liker det like godt som meg.

Hvitt skjørt // Wedge sandal // Hvite sneakers // Hvit kjole // Crop top blonder // Hvit t-skjorte // Dusrosa bluse 

Hvite superga sko // sandaler // Hvit tunika // Hvit singlet // Beige kjole // Hvite sneakers // Denim shorts 

Off shoulder top // singlet// gul kjole // blomster kjole // hvit skjorte-kjole // hvit kjole med knapper 

Du kommer direkte til plagget ved å trykket på beskrivelsene under bildet. Jeg får så sommerfølelse av disse duse, deilige fargene, og krysser virkelig fingrene for at det blir litt sommervær snart, slik at man faktisk får brukt sommerkjoler og skjørt. I dag frister det mest å ta på seg en boblejakke her i Kristiansand.

Nå er det straks tid for gruppetime med den faste torsdagsgjengen min. Jeg har en svettefest av en økt planlagt for dem, og gleder meg skikkelig til å trene dem! Gruppetimene mine er et skikkelig høydepunkt i uken min, og jeg gleder meg alltid til å møte gjengen og trene sammen!

Håper du har en herlig torsdag, og at været er litt bedre der du befinner deg🌸

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg