Dette har mange ventet på

Reklame | Annonselenker

Endelig poppet det inn en melding om at favoritt-skjørtet er tilbake på lager. Dette har så mange spurt etter, og da var det så kjipt at det ble utsolgt med det samme. Nå er det tilbake på lager i noen størrelser, så her er det bare å være kjapp💗 Du finner skjørtet HER.

Jeg har det i størrelse medium, men kunne nok hatt S også, da hadde jeg bare hatt det litt høyere opp. L kunne nok også funket, hvis jeg bare hadde sydd det inn litt i midjen🌸

 

Singletten er også på lager igjen, og den finner du HER. Jeg har den i størrelse small. Super deilig å ha under ting, eller til skjørt slik som her. Finnes i to farger💗💗

Jge hadde bare lyst å titte raskt innom å tipse dere om dette. Sjeldent har jeg fått så mange spørsmål om et skjørt som dette. Det er jo super hyggelig, så nå håper jeg de som ønsket seg det, rekker å sikre seg det💗 Ha en nydelig fredag mine venner.

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg