Dette har jeg i kjøleskapet

I dag fikk jeg så lyst å dele kjøleskapet mitt med dere, ikke fordi det er så voldsomt inspirerende, men mest fordi det er nyvasket OG fordi det innholdet så mange av mine faste must-haves.

Jeg har alltid ost, skinke, egg og smør i kjøleskapet. Majones og skinkeost på tube er også så og si alltid på plass. Det går nemlig vilt mye brød og knekkebrød til både frokost, lunsj, mat på farten og kveldsmat. Før lagde jeg alltid de største og fineste bollene med meieriprodukter, masse ulik type frukt, bær og nøtter, toppet med kanel, sirup og Sukrin. Nå er det brød for alle penga. hehe.

I tillegg har jeg alltid Pepsi Max, kanskje ikke så mye som akkurat nå, men det er sjeldent helt tomt for Pepsi max i mitt kjøleskap. Havremelk, sjokomelk og skyr er også faste favoritter.

Jeg har blitt helt hektet på et brød fra Kiwi. Det kommer i liten størrelse og det er så genialt for da spises det faktisk opp FØR det blir tørt. Og blir det tørt så putter jeg det bare rett i brødristeren. Helt supert! Når det gjelder knekkebrød er favorittene vist på bildet under her.

Frukt og grønnsaker er det alltid en god del av, akkurat nå er det poteter, gulrøtter, salat og agurk. Druer, kiwi og bananer. Noen energidrikker sniker jeg også med, selv om jeg drikker mye mindre av det nå enn før.

Denne er typisk hverdagsmat for meg, helgekosen ser litt annerledes ut. hihi. Den skal jeg få delt med dere til helgen, da mistenk jeg at alt til taco, alt til hjemmelaget pizza, Sørlandschips, og Candy King smågodt finner veien inn i mitt kjøleskap❤️

Ha en nydelig torsdag mine fine! Jeg sitter i skrivende stund på kontoret og skal straks avgårde for å holde en løpetime på Spicheren treningssenter. I kveld blir det kos med flokken, og total avslapping etter en natt med minimalt med søvn. Jeg satser på at tidlig i seng i dag gjør susen!

 

Smiiiil, Maren    

 

7 kommentarer
    1. Så gøy å se kjøleskapet ditt, det minner mye om mitt eget🤩😅👏🏻 Her går det også i skyr, frukt, grønnsaker, melk, brød, ost og selvfølgelig Pepsi Max🤗 Kan tenke meg det blir godt å finne senga i kveld😊 Ha en fin torsdagskveld🖤

    2. Synes sånn er så spennende å se 😊 men lurer litt på hva som er til middag? 🤔 planlegger du middagene for uken eller tar du det litt dag for dag?

      1. Åå jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg hadde en full plan på det, men det er spontant hver eneste dag. Går mest i lompepizza, kylling,ris,salat og en eller annen saus, laks og pizza med fullkornsbunn + salat. I går hadde vi tomatsuppe med egg i, og grønt brød til 😊😊 Jeg har et mål om å begynne å planlegge det skikkelig, både for å få variert det litt men også på grunn av det økonomiske 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg