Dette gav meg et vanvittig energi-boost

Jeg smiler når jeg ser disse snap-shotsene fra helgen. Jeg vet ikke om det skinner gjennom, men denne helgen var det største boostet av energi og positive følelser jeg enn gang har kjent. Det var SÅ sinnsykt godt med litt fri, lave skuldre, sol, god tid og kun fokus på det mennesket jeg er aller mest glad i ❤️

Jeg har alltid vært opptatt av å vise dere opp og nedturer, og dele vel så mye fra kjipe dager, som gode. Så jeg forstår om noen nå nesten er litt lei av den stormforelskede og ubeskrivelig lykkelige vimsa jeg svinser rundt som i disse dager – men jeg kan ikke noe for det🙈❤️

Men, for å jevne det litt ut her, så kan jeg jo da dele at jeg nå sitter her på syvende time foran macen, og har sikkert minst 6-7 timer igjen med jobb med online coaching i dag – og akkurat det samme i morgen. Leiligheten er KAOS – det er så mye skittentøy at det flyter over på badet. I vasken står det skitne tallerkner og kaffekopper, fordi maskinen er ren og jeg ikke har hatt tid til å ta det ut (eller ikke orket er vel mer sant). Søpla burde vært tømt, flasker burde vært pantet, jeg burde både støvsugd, vasket vinduer, pakket ut fra helgen og handlet.

Så tro meg, det er sånn hverdags-shit her også! Jeg har heller ikke tatt ut noe ferie i år, for ferie finnes ikke i min jobb (og det er bare greit og helt selvvalgt❤️) men akkurat derfor er disse deilige små mini-feriene vi tar oss så magiske og så verdifulle. Noen få dager i Loen, to dager på telttur i skjærgården, to dager i Oslo, et døgn i båten osv. Det er kvalitetstid, og det gir meg så vanvittig med energi og påfyll av positive følelser😊☀️

En hel helg hvor vi bare syklet rundt i solfylte Oslo, spiste masse god mat, badet flere ganger, sov lenge, hotellfrokost, litt shopping og bare kos☀️

Jeg har faktisk filmet en del her og der denne helgen. Så hvis dere synes det er gøy, så tror jeg det er mer enn nok materiale der til en vlogg. Hva tenker dere, vil dere ha Oslo-vlogg? Jeg filmet det jeg shoppet, filmet en treningsøkt jeg gjorde på hotellrommet, filmet masse på sykkelturene våre og alle stedene vi stoppet + snakker endel til kamera. Så hvis dere er lystne på ny vlogg, så kjører jeg på❤️❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. Jaaaa til vlog❤ Så bra du har hatt det så fint/ har det så fint😊 Det er bare fint! Du har empati nok til å skjønne hvordan livet kan være😊Så nyyt når det er i flyyt haha! Syns det var bra formulert😂❤

    2. Maren – siden du er så flink til å inspirere til å campe osv. Kan du ikke lage et innlegg om allemannsretten, og hvor man kan campe osv.? Tror mange er inspirert av deg til å reise til Loen, og der har de en del utfordringer nå fordi ferske friluftselskere ikke helt vet hva de har lov til – samtidig som de jakter på de fine insta-vennlige stedene… Tror det kan hjelpe mange 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg