Dette er viktig å snakke om

Reklame | Avène

Den 22 mai var det hudkreft-dagen, og det ble snakket høyt om viktigheten av solvett, ta vare på huden, solbeskyttelse og sjekke føflekker. Jeg er så opptatt av dette, og synes det er fantastisk bra det settes fokus på.

Jeg har lyst å snakke litt med dere om solbeskyttelse – jeg har nemlig funnet min soleklare ( hehe ) favoritt, og har lyst å dele dem med dere. Jeg har skrevet om Avène flere ganger tidligere, og hvis du har fulgt litt med på meg de siste ukene, så har du sett Avène sine produkter liggende i bakgrunnen på snapper, og bilder fra stranda.

   

I tillegg til at jeg sverger til disse solproduktene, så har hele familien min byttet til det merker. Min lille nevø og niese bruker barneserien til Avène, og de løper rundt i sola her i Frankrike, og er helt trygge for sola. Jeg skal fortelle dere mer om barneserien når vi har testet den enda litt mer utover denne uken. Du kan lese mer om disse produktene HER. 

Jeg har valgt meg ut sprayen i faktor 20, og sololjen i spray form i faktor 30 som mine favoritter. I tillegg bruker jeg denne lille saken til lepper, neserygg, og panne. I tillegg tar jeg den over leppene, for der får jeg ofte litt mørke pigmenter. Så der gjelder faktor 50 – alltid og uansett. Den bittelille sticken er helt genial for det området, og jeg har den alltid meg meg i veska på sommeren.

Jeg velger akkurat disse produktene selvfølgelig fordi de git effektiv solbeskyttelse, men også fordi de er lette å smøre ut, trekker raskt inn, og blir ikke hvite på huden. De er vannresistente, som betyr at solkremene fra Avène tåler svette og bading. Avène tilbyr deg optimal beskyttelse mot sola, samtidig som den reduserer påvirkningen på havmiljøet. Godt for deg – godt for miljøet!

Avène selges kun på apoteket, og har faktisk vært det mest solgte solpleiemerket på apotek i Europa, de siste 10 årene. Akkurat nå er det 30% rabatt. Du finner alle produktene hos Vitus apotek HER. 

Er du flink til å passe på huden din i sola?

 

Smiiil, Maren

 

4 kommentarer
      1. Fra Nelly, men helt utsolgt, har på varsling slik at jeg får beskjed når det fylles på, og da legger jeg ut link på blogg, snap og Instagram. Sykt mange har spurt, og de siste størrelsene røk til de første jeg rakk å svare 🧡🧡🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg