Dette er planene for helgen

Reklame | Annonselenker

Hei fra en trøtt og ukeslutt-preget Maren😅 Fy søren så glad jeg er for at det er fredag i dag, denne uken her har vært preget av mye jobb, ekstremt mye tid foran data og mye fysisk aktivitet, i form av film av treningsprogrammer. Det er en merkelig og utfordrende tid vi er i nå. Treningssenterne stenger ned, og når man sitter på den kompetansen man gjør så er det bare å step it up og dele det man kan av alternativ trening❤️

I skrivende stund sitter jeg å jobber md klipp og redigering av disse øktene + lager oppsett til nye kunder. Om et par timer så er det ukens siste treningsøkt sammen med en god venninne, også er det HELG!

Fredag: 

I kveld blir det bare hjemmekos og kjærestetid, med en god film, masse god mat og snacks i skålene. Jeg ser for meg seriemaraton, eller filmmaraton med dyne i sofaen og total avslappning.

Lørdag:

Starte dagen med en god frokost, etter fulgt av en god tur eller en rolig treningsøkt. Litt usikker på hva vi fyller dagen med, men på kvelden er planen å treffe et vennepar❤️

Søndag: 

Minimalt med planer, bittelitt jobb for å forberede mandagen, og ellers bare nyte søndag med god tid og lave skuldre. Sikkert innom familien på en ene eller den andre siden. Søndag er familiedag😊

Skinnbukse HER / Cardigan HER

Lite faste planer her altså. Hva med deg? Noen spesielle planer denne helgen? 

Det er jo en veldig spesiell tid, og planen til de fleste av oss er jo å holde oss hjemme, men det går jo ann å dele litt av hva man fyller tiden med hjemme❤️ La oss inspirere hverandre litt til hva vi kan finne på😊

 

Stor god klem til dere alle sammen 

11 kommentarer
    1. Jeg skal på bodypump om ca 1 time, deretter taco og serie resten av kvelden. Imorra skal mine søsken og jeg feire mamma og pappa som har vært gift i hele 40 år ❤ tenk å få oppleve det 🥰
      God helg 😄

    2. Litt hjemmetrening og pizza og film i kveld. Og i morgrn får jeg besøk en av kjekk fyr, som skal gi meg mange klemmer og lage middag til meg. Og prøve meg på en løpetur før det. Gjelder å fokusere på god kos og trening ute nå som alt er stengt og korona herjer ass. Men vi skal klare det. Og se på julefilmer. Det må være lov nå!!

    3. Ha en super fin helg!
      Lurte på hvilke pulsklokke du bruker, er du isåfall fornøyd?
      Og hvor du har mobilen under løpetur utendørs, evt tips til en god løpebelte? 🙂

      1. Jeg har polar vintage M, men skal teste en ny Fitbit en periode nå. Aldri testet før, sykt spent. skal holde dere oppdatert 😄😄 Har Tlf alltid dbsre i hånda eller lommen på løpejakken /vesten 😊😊 men sånne løpebelter er nok bedre – bare aldri fått kjøpt meg det.

    4. Høres ut som en koselig helg med fine og rolige planer – håper du får det kjempefint! <3 Ta vare i disse rare tider. Her kommer julefølelsen snikende, og mitt tips for en ekstra koselig helg er å høre på litt julemusikk og se en julefilm! Selv er jeg i gang med å strikke gaver jeg skal gi bort. Tross alt bare to uker til første søndag i advent, hvor sykt er ikke det? Klem navnevenn Maren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg