Det villeste hotellrommet jeg har sett

Reklame | Comfort Hotel Grand Central, NOCCO, Barebells

Hei og god morgen fra Oslo. I skrivende stund sitter jeg på Nocco sitt julepyntede og koselige kontor. Det har gått så i ett siden jeg kom til Oslo, så nå var det godt å få en liten time-out med pepperkaker, nissegodteri og kos her. Jeg har sjekket inn på Comfort Grand Central i går, og rakk en kjapp tur innom rommet før første møte.

Jeg måtte le høyt når jeg fikk se rommet mitt, for jeg har virkelig aldri sett noe lignende. Lyst, stort, hvitt og helt ufattelig kult innredet med tråder ned fra taket, rosa puse-sofa ( i mangel av noe bedre ord for å beskrive den), to tv´er og et digert bad.

 

Hva synes dere om rommet, kult ikke sant? Og ikke minst helt vilt annerledes, og morsomt💗

Jeg har også fått sjekket ut gymmet, og den store deilige frokosten. Det er uten tvil det beste med å bo på hotell. Jeg lever for hotellfrokost, og må alltid må minimum 2 runder.

Etter jeg fikk sjekket inn, dro jeg rett i møte med nydelige Helle fra Abilica. Vi har jobbet sammen med XXL på #xxlchallenge på tredemølle, med den ville reisegavekortet i premie. Det var faktisk nesten 1000 av dere var med på dette, og det var så fantstisk gøy. Det er derfor utrolig gøy å kunne dele at det kommer én ( og nesten sikkert faktisk to) runder til med XXL-challenge, så her er det bare å glede seg. NYT jula og kos deg, så skal jeg love deg at jeg skal kicke treningsformen i gang så det synger etter i januar.

Det beste med å være i møter, eller faktisk en workshop som dette ble, med sporty folk, er at maten blir sunn og digg. Vi storkoste oss med salater, pesto, hummus, rugbrød, og som dessert ble det en digg liten brownie.  Mmmm.

Nå skal jeg sitte her hos Nocco-jentene litt til, før det blir lunsj med en god venninne etterpå. Det er så kos å være tilbake i Oslo, og henge med gamle venninner fra da jeg bodde her. Håper dere har en finfin onsdag! jeg sitter i skrivende stund med en pepperkake i hver hånd, og kjenner faktisk litt på julestemning.

Hvordan er det med deg, kjenner du noe på julestemning? 🎅🏻❤️🎄

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Så fantastisk det ser ut på det hotellrommet, trur jeg må sjekke det ut neste gang jeg skal til Oslo 😀
      Jeg har litt julefølelse, men den kommer nok for fullt når jeg tar juleferie fra skolen 🙂

      1. Ja det må du, og så digg at det ligger PÅ Oslo S. så sentralt og praktisk 😀 Så deilig, ja det gjør den helt sikkert. Når du tar ferie så føles det nok ekstra godt, og ekstra julete <3 hvilken dato er det skoleferie?

    2. Heisann!

      Hva synes du om Barebells Mint sjokoladen? Den med de søte hvite stjernene? Er den ikke bare heeelt herlig? 😀
      Iallefall for oss som digger After Eight!

      1. Åå så morsomt at du sier det, det er akkurat det jeg og sier om den baren. Helt lik i smak som after eight. SÅ god <3 fikk hamstret med meg et par av den i dag. mmm 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg