Det gjorde meg skikkelig usikker

Heii venner🧡 I går ble jeg skikkelig glad, og det var takket være dere. Jeg la nemlig ut en treningsvideo på Instagram, og nå har snart 1000 mennesker lagret filmen, ikke bare likt, men lagret. Det var så fint å se. Det har vært skikkelig stille den siste tiden, noen følgere har forsvunnet, og antall likes har drastisk gått ned. Jeg blir så usikker på meg selv når sånne ting skjer. Gjør jeg noe galt, gir jeg ikke følgerne det de vil ha, og hvordan kan jeg bli bedre, er tanker som herjer i hodet mitt. Derfor var det så godt å se at så enormt mange responderte, lagret, likte og kommenterte.

Det er jo trening jeg liker best, og føler meg mest kompetent på, og da er det skikkelig hyggelig å se at folk setter pris på det. Jeg fikk et skikkelig motivasjons-boost av det, og nå gleder jeg meg til å lage masse mer treningsvideoer og sprekt innhold til dere. Takk for engasjementet – jeg trenger det🧡🙏🏻

I dag startet jeg dagen på en løpetime, og dagens økt var en 45/15 intervall. Tungt og godt! Jeg lot de siste dagers pjuske form få bestemme tempo, og løp langt i fra maks. Det føles uansett skikkelig godt, og jeg ble så glad av den økten. Etterpå løp jeg en rask tur nedom sentrum, og fikk ENDELIG handlet årets aller første julegave. Nå er jeg i gang🎅🏻✨

Nå sitter jeg å momser på et lite tårn av grove brødskiver med pålegg, og skal straks avgårde for å spille inn luke 21,22, 23 og 24 av julekalenderen jeg har gående på Instagram. Har dere sjekket den ut? Vi deler én ny treningsøkt hver eneste dag, så under høydepunkt på min instagramprofil (@marenerdvik) ligger det nå 18 treningsøkter å venter på deg💥💪🏼😅 #24øktertiljul heter kalenderen, og det ligger mye jobb bak den, så sjekk den gjerne ut😍

Hvordan er det med dere? Rolig og harmonisk, eller fullt julekaos? Kanskje noen er helt i innspurten på eksamen? Uansett om du er i herlig julestemning, eller midt i eksamens-stress, så sender jeg deg en skikkelig god onsdgsklem❤️

 

Smiiiil, Maren

7 kommentarer
    1. Jeg er helt i førjulsmodus. Ferdig med alle gaver, har et mål å se en julefilm hver dag og trene godt, for det gir meg energi akkurat nå.
      Digger julekalenderen din. Kult opplegg. InspirerendeKlem.

    2. Herregud, nå føler jeg meg som tidenes gæmlis! Har ikke vært klar over at det går an å lagre bilder/videoer på insta før nå, haha! Har flere ganger gått inn på profilen din og leita meg fram til treningsvideoer når jeg trenger inspirasjon til en økt, men hvis jeg kan lagre gjør jo dette alt mye enklere!

      Du er forresten veldig dyktig på det du gjør, Maren 😀 Jeg er nok en av de som ofte leser og liker, men sjelden kommenterer…skal skjerpe meg på det området, forstår jo at det er mer motiverende med synlige lesere!

      Ønsker deg en riktig god jul! <3

      1. Haha, du er IKKE alene! Faktisk ikke så veldig lenge siden jeg fant ut av det selv. det er jo bare helt genialt!! Lagrer alt i ulike mapper jeg. Trening, oppskrifter, reise osv. Helt supert! Så koselig du sier det, jeg satt veldig Str pris på denne kommentaren😊🧡 Ønsker deg en riktig god jul! <3

    3. Kult 😎 Jeg er tilbake på Facebook og Instagram #pålagmedmaren januar 2020 😉💪 Apple har hatt mye problemer med Butterfly tastaturet på MacBook Pro. Jeg kan ikke se at du har gjort noe gale på bloggen din i alle fall. Det er juletider, men tror ikke folk er mindre på sosiale medier av den grunn. Personlig synes jeg kommentarer har mye mer verdi enn likes. Du får sikkert en boost med følgere og likes i januar når alle skal begynne å trene etter jul 🎄😂 God Jul 🎅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg