Det er på tide å dele et lite hint

Reklame | Annonselenke

Kjære dere, nå vet jeg nesten ikke hva jeg skal si❤️ Det å åpne kommentarfeltet mitt etter jeg postet vloggen på mandag var helt drøyt. Det er så mange fine, støttende, kloke, og omsorgsfulle kommentarer der. Jeg har lest dem igjen og igjen❤️ Tenk at man kan kjenne på så mye kjærlighet, fra folk man ikke kjenner en gang. Tusen takk dere, det betyr mer enn dere kan forstå!!

I dag startet jeg dagen på Spicheren treningssenter, ikke hovedsakelig for å trene selv, men for å spille inn økter til dere. Jeg føler jeg får så mye fra dere lesere og følgere om dagen, at jeg har lyst å gi noe tilbake. Det gjør jeg i form av masse effektive, gode og varierte treningsøkter.

I den forbindelse så lurer jeg litt på hva dere liker best når det gjelder treningsprogrammer, og hvordan vil dere ha dem delt?

  • Video i feed på Instagram
  • I story og høydepunkt på Instagram 
  • Som youtube film som også postes på bloggen
  • Som tekst og bilder på blogg 

Del i kommentarfeltet hva du helst vil ha. Det går selvfølgelig an å gjøre flere ting, men jeg er ute etter å vite hva dere liker best og helst foretrekker. Hva er enklest for dere.

I kveld kommer deg en kettlebell-økt på Instagram, hvor jeg har prøv å sette sammen noe litt annet enn kun de helt standard øvelsene. Håper dere liker den❤️ Jeg tenker jeg poster den ca kl 20.

I dag fikk jeg filmet en AMRAP til dere, og en EOM (every other minute). Forrige uke spilte jeg inn en 500 rep og en 1000 rep. Så alt skal postes fremover nå. Gjør dere klar for en sprek høst sier jeg bare!!

Jeans HER / Genser HER

I tillegg holder jeg på å planlegge noe helt vanvittig gøy, og veldig etterspurt!! Detaljene rundt det kan jeg ikke dele heeeelt enda, men ett stikkord skal dere få: TRENINGSEEVENT (selvfølgelig med alle Corona-hensyn). Dette har vært jobbet med en god stund nå, så det var på tide å gi dere et lite hint. Det skal bli så vanvittig gøy å dele noe så rått med dere akkurat når vi går inn i det mange føler er den mørkeste om minst motiverende treningsperioden.

Nå må det jobbes her, jeg ville bare innom å si tusen tusen takk for all kjærlighet dere deler, dele et lite hint om den gøye happeningen, og for å skravle litt om trening med dere. Vi snakkes igjen i morgen❤️ og husk å stikk innom Instagram for nytt treningsprogram i kveld da!! Dere finner meg som alltid på marenerdvik

 

Stor god digital-klem til hver og en av dere 

 

10 kommentarer
    1. Treningsøkter i feeden på insta er gull, da er det enkelt å finne tilbake til en økt når man trening litt treningsinspo. 🙂

    2. I feeden på insta, har larget så mange av dine økter som jeg kjører npr jeg mangler inspirasjon 😍

    3. I feeden på insta er helt supert – da er de lette å lagre, for så å finne frem når man trenger motivasjon og inspirasjon til en treningsøkt <3

    4. Jeg har ikke instagram, men skulle gjerne sett de videoene uansett! Så hadde elsket om du publiserte dem på bloggen også <3

    5. I feeden på Instagram er perfekt😄 Da kan man bare lagre den og lett finne tilbake til den siden💪🏼

      Og treningsevent høres sykt kult ut! Jeg krysser fingrene for at et av de blir i Oslo🤞🏼🤞🏼🤞🏼

    6. Så gøy, Maren! 😀
      Jeg er veldig glad i programmer i feed på instagram (slik at de er lette å lagre) eller i egne YouTube filmer:)
      Uansett, dette blir bra!
      Gleder meg

    7. Hei, jeg liker best når du poster i feeden på Instagram med video av hvordan øvelsene gjøres, men synes også det er bra med bilder og forklaring her på bloggen. 😊 er ikke så glad i lange videoer for det tar litt lang tid å gå gjennom alt da også hvis jeg vil finne frem til en spesiell øvelse er det tungvint med video

    8. I feeden på insta så man kan lagre, med tekst som oppsummerer og heller snutter av hver øvelse enn en lang film 🙂 Og så gjerne et tips eller det samme på bloggen, for det er jo ikke alltid algoritmene på insta gjør at man ser innlegget ditt.
      Og så gjerne litt gøye konsepter, typ 10×100 reps, 10-9-8-7, kortstokkøkt, hoppetauøkt osv.

      Og så gjerne artikler om hvordan skalere både opp og ned. F eks en øvelse som knebøy. Hvordan gjøre den lettere og tyngre. Samme med pushup, mageøvelser osv. Bare en øvelse i hvert innlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg