Det er en stor ære

Reklame | ShapeUp Convention

For kort tid siden fikk jeg en utrolig kul forespørsel. Jeg ble spurt om jeg hadde lyst å holde SKYR-økta på årets ShapeUp Convention i Oslo. Det er en stor ære å ble spurt om å være instruktør på ShapeUp Convention, og litt ekstra kult å bli spurt om å holde SKYR-økta?

Det er kun 40 plasser på denne timen, så skal du på convetnion Lørdag 16 februar, må du sitte klar 1 februar, når timeplanen åpnes for booking. Jeg gleder meg helt VILT til å lage tidenes svettefest i kjent Maren-til på denne timen, og jeg håper å ha så mange som mulig av dere der?  SKYR-økta er klokken 16.00, altså dagens siste time. En perfekt måte å avslutte en sprek og morsom dag!

Du kan lese alt om shapeup Convention HER. Inne på hjemmesiden finner du all info, timeplanen og påmelding. Alle som melder jeg på får en sms når bookingen av gruppetimer åpner. Håper vi ses til årets råeste treningsfest?

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Det er veldig gøy. Er det mye hopp og sprett på denne timen? Meg og denne hofteskaden liker fortsatt ikke for mye av det. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg