Denne treningsøkten er perfekt på ferie

Heii dere❤️ Dagene går i ett her på Rhodos, og jeg har så mye jeg vil dele med dere. Jeg må begynne med dagen i går, for da hadde vi en så gøy dag. Planen for dagen så slik ut:

  • Morgentur 5 km gå eller rolig jogg
  • Workshop i styrketrening 
  • Soling, bading, kos og masse god mat
  • Kortstokk-økt 
  • Foredrag om mental trening

Jeg har lyst å dele kortstokk-økten med dere, for den er så gøy, og helt genial å gjøre på ferie. Økten går ut på at du har en kortstokk, også bestemmer du deg for at hvert tegn skal representere en øvelse. Legg så kortstokken et stykke unna så man må løpe litt for å hente et kort.

Jeg stilte opp gjengen på den ene siden av en stor fotballbane, og la kortstokken på andre siden. Så løp én person over, hentet et kort, løp tilbake og fortalte oss andre hvilket kort det var. Også måtte vi gjøre det antallet og den øvelsen som kortet representerte.

Jeg valgte disse øvelsene:

♠️ = X-jump

♥️ = Burpees

♣️ = Knebøy

♦️ = Mountain climbers

Så hvis en person kommer med et kort hvor det står hjerter 8, da er det 8 burpees. Så løper neste person og henter et kort, og slik jobber vi oss gjennom hele kortstokken. Gøy, effektivt, morsomt og passer for alle!!

Gjengen gav alt, og det ble en skikkelig gøy økt!! Workshop i styrketrening var også veldig fin, gjengen var så aktive og flinke, stilte spørsmål, og var skikkelig “på”. Da blir det veldig gøy å være trener.

I dag hadde vi en helt magisk dag, med en TEAM WOD som går inn i historiebøkene. Jeg skal dele den med dere, men det får bli i morgen. Nå er klokken 22.30, og jeg er stuptrøtt. I morgen står morgentur, Soma-Move og Bootcamp på planen. Jeg deler gjerne bootcampen med dere, både den i morgen og den jeg hadde første dagen. Bilder knipses i morgen, og innlegg på dette kommer🧡 I dag fikk jeg filmet alle strikk-øvelsene til dere, så den får dere veldig snart! Mye bra på gang folkens🧡

Håper alt er finfint med deg, og at du får en herlig helg!

 

Smiiiil, Maren

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg