Denne serien MÅ du se

Åååå endelig har det kommet en ny favritt-serie 👏🏻👏🏻👏🏻 Nå var det lenge siden sist seg kunne tipse om noen nye godsaker. Denne her er så gøy, og det beste er at den er helt ny.

Jeg skal få satt opp en større liste snart, for nå har jeg egentlig ganske mange gode på lur til dere. Akkurat denne er så bra at den måtte bare ut med det samme❤️

Serien heter “Etterforskningen” og du finner den på Viaplay. Serien handler om den kjente ubåtsaken, og drapet på journalisten Kim Wall. Vi har kun sett to episoder, det kommer en ny periode hver mandag, og vi er så spent på den neste nå. Fantastiske skuespillere løfter en allerede spennende historie. En sterk anbefaling herfra❤️

Lag deg noe digg snacks og kryp opp i soafakroken i kveld. Husk at det må ikke være masse smågodt for at du skal kose deg, selv om det er supergodt det også, så kan en digg snacks på en tirsdag, være masse frukt kuttet i biter med vanilje kesam og kanel. Eller yoghurt is, druer, eplebiter med kanel, eller grønnsaker kuttet i strimler med en god dipp laget på kesam og krydder for eksempel.

Det finnes så mye godt, som ikke nødvendigvis trenger å være så usunt. Jeg prøver ofte å holde uken min litt sunn, også koser jeg meg skikkelig i helgen. Det er ikke sikkert det er rett for alle, men for meg funker det fint. Jeg er veldig glad i å kose meg, og har derfor blitt en racer på sunnere snacks-kos❤️

Hva spiser du når du skal kose deg, men har lyst å være litt sunn? 

 

Smiiiil, Maren 

 

11 kommentarer
    1. Takk for serietips, Maren🤩 Den høres midt i blinken ut for meg👏🏻 Hvis jeg skal ordne meg litt sunnere snacks så pleier jeg å kutte opp frukt eller spise speltlompe med smør, kanel og sukrin😍 Det blir som en slags lefse😊 Og en god kopp te er alltid godt☕️ Ha en nydelig tirsdag videre❤️

    2. Litt konstruktiv kritikk: synes «gøy» er feil ord å bruke om en sånn serie som handler om et grufullt drap fra virkeligheten og du har brukt det to ganger; bra, sterk, underholdende eller lig hadde passet bedre. Jeg har ikke sett den selv, men regner ikke med at de har laget en komedie/ satire…?

      1. Vet du hva, det har du helt rett i!!! Feil bruk av ord, den er spennende, godt laget og utrolig god – men gøy er feil bruk av ord. Tusen takk for rettelsen 🙏🏻

    3. Takk for tips <3

      Selv har jeg blitt helt obsessed med nicecream i det siste – det vil si frosne, brune bananer kjørt i blenderen til det blir en tykk smoothie/"is". Kan varieres med ulike smaker, f.eks. vaniljeprotein, kakaopulver, eller peanøttsmør. Såå godt!

    4. Den serien har jeg også begynt å se. Veldig bra og gode skuespillere.
      Jeg koser meg med godt brød eller müsli rundstykker til kvelds i hverdagene, med godt pålegg som brie eller peanøtt smør. Gjerne ristet brød. Men i kveld blir det litt gammel men god frukt, toppet med litt sjokolade saus 🙂 jeg trener ofte på kvelden, så da er drt godt å ha noe å kose seg med som ikke er altfor usunt. Og gjerne en kopp pukka te eller lett kakao. Klem

    5. Nydelig bilde, Maren💛💛 Jeg elsker å kose meg med proteinpudding (sjokolade), bananer og cashewnøtter eller jordbær med vaniljeproteinshake -> nam☘️☘️

    6. Melon, kiwi og klementin – kutter i terningen og med en liten dæsj kesam og valinjeyoplait, og et dryss kanel på toppen!

      Har også dilla på beef jerky for tida! Litt ironisk da jeg nesten ikke spiser kjøtt ellers :-p men det er godt da, og til forskjell fra mye annet “snacks” blir man mett og får i seg ganske brukbar næring

      Skulle ellers ønske jeg likte popcorn… Hjemmelaga er det ikke så værst og man kan spise en god handfull uten at det blir en utskeeielse. Enn så lenge liker jeg bare lukta og konseptet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg