Denne helgen reiser vi

Reklame | Urban Pioneers

I skrivende stund løper jeg rundt for å få pakket det siste til helgens lille utflukt. Solkrem, bikini, koseklær, bøker, masse deilig mat, snacks, en god vin, høyttaler, sovepose, pute ++++ Alt som skal til for å ha verdens beste helg på sjøen. Vi drar avgårde med båten etter M er ferdig på jobb i dag, også blir det holemtur med telt i den sørlandske skjærgården. Jeg gleder meg SÅ ❤️

Værmeldingen for i dag og i morgen er perfekt☀️ men så kommer regnet, så sannsynligvis blir det kun én natt, men skulle det endre seg så blir det hele helgen på tur.

  

Begge i klær fra Urban Pioneers

Jeg er så klar for en helg utendørs, og kan nesten ikke vente til klokken blir 16 og vi kan dra avgårde. Dennen helgen skal vi også planlegge siste detaljer rundt Norgesferien vår. Gode venner har tipset om flere ting som må på listen, så nå tror jeg nesten vi trenger mer tid enn den uken vi har satt av. Hehe.

Jeg ville bare stikke innom å oppdatere dere på helgens planer, og ønske dere en nydelig sommer-helg☀️ Gjør noe koselig, nyt sola og vent til første regnsværsdag med alle burde-burde ting😊

 

Smiiiiil, Maren

3 kommentarer
    1. SÅ koselig Maren! Åh! Kos dere masse sammen, fine dere!❤️ Jeg gleder meg masse til å være sammen med familie i helgen!😁 Bursdag og masse digg mat, godis og sol med de viktigste for meg! Goood helg!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg