Den ultimate koseklær-guiden

Reklame | Annonselenker

Alle som har fulgt meg lenge eller kjenner meg, vet at jeg elsker koseklær. Det vet jeg mange av dere også gjør, så derfor har jeg satt sammen en liten guide over mine favoritter. Det er en miks av billig og litt dyrere, ulike materiale og farger. Jeg håper du finner noe du liker🧡 La oss ta en titt:

Calvin Klein kosedress / Sort kosedress / Genser / Grå genser / Sportsbh / Offwhite kosedress

Nike genser / Nike bukse / nike genser med hette / Nike shorts 

Offwhite joggedress / Beige genser / Rosa genser / Nike joggebukse / Croptop / Grå genser 

I dag har jeg en slappe-av-fikse-ting-ta-vare-på-egen-helse dag, og det funker skikkelig dårlig. Jeg har så lyst å trene at det kribler i hele meg, noe som er et veldig godt tegn! Et par dager til nå, så er jeg forhåpentligvis 100% tilbake i form.

Hvordan har du det i dag? 

 

Smiiiil, Maren 

1 kommentar
    1. Hei goding! ❤️ Åhhhhh, elsker, elsker koseklær! Går bare i det og treningsklær! 😂 Så bra du føler du har lyst til å trene! Da er du nok snart good to go! Kjipt å vente! Meeen, det er nok det beste! 😉 Digger deg, fine Maren! Stor klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg