Den perfekte oppladning

Har du sett en så digg samling av smoothie bowles før?🧡 Jeg hadde den grønne, som heter Healthy som oppladning til dagens Bootcamp med Barebells og Nocco. Smoothiene er fra Panda Panda her i Kristiansand.

Jeg la ut 20 plasser til gratis bootcamp på Instagram, og disse ble tatt på under 5 minutter. Alle deltagerene fikk en heidundranes treningsøkt og en velfylt goodiebag. Så utrolig gøy å kunne gjøre noe sånn, litt spontant, her i Kristiansand. Det var veldig mange som ikke fikk plass, men da må dere huske at jeg har faste timer gjennom hele sommeren. Hver mandag og hver torsdag – så hvis noen vil være med er det bare å si i fra💪🏼

Nå er en av de gøyeste helgene i året på sølandet i gang, og jeg gleder meg til en helg med masse sosialt og gøy. Jeg skal ikke på selve Palmesus i år, men jeg skal på mye gøy rundt. Bryggefest, jentevors, venninnelunsj, brunch og hygge med fine folk. Nå må jeg løpe avgårde her, men jeg hadde lyst å innom å si hei til dere, og ønske dere en fantastisk fin helg.

Kanskje noen av dere er her nå, og skal kose dere på Palmesus i helgen? Jeg har faktisk allerede truffet to av dere. Dere to skjønne jenter som kom løpende når jeg var på tur med Leo – SÅ hyggelig å treffe dere!! Ingen ting er koseligere enn at dere kommer bort å sier hei🧡

Jeg fikk også møtt mange fine jenter på timen min i dag, fy søren for en treningsfest det ble. Jeg har lagt ut bilder, film og selve økten på både Snapchat og Instagram. Så hvis du vil vite hva vi trente i dag, er det bare å ta en titt der. Dere finner meg på marenerdvik.

Nå må jeg løpe avgårde her🧡 NYT helgen fine venner!!

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg