Den nye hverdagen

Hei dere❤️ Jeg er helt satt ut, overveldet og fylt av gode følelser. For det å åpne bloggen i dag morges var helt ubeskrivelig fint. Så mange fine kommentarer, så mye støtte og omsorg fra dere. For en gjeng dere er! Tusen takk❤️

I dag starter jeg litt på nytt, og det føles bra. Jeg har sovet litt lite, men det vet jeg går seg til. Jeg startet dagen med en god tur ute i frisk luft med Leo, og nå koser jeg meg med kaffe og God morgen Norge. Jeg skal straks avgårde for en treningsøkt med en venninne. Vi har begynt å trene fast sammen hver mandag morgen, en fin rutine, som jeg håper vi klarer å holde på. Det er en så god start på uken! Etterpå skal jeg avgårde for et møte, etterfulgt av to gruppetimer på senteret jeg jobber på. En finfin ukestart!

Jeg tok meg helt fri fra bloggen i helgen, og la alt fokuset bare på å kose meg. Jeg koser meg med å ta bilder, og derfor var kamera med meg. Jeg har hatt jentekveld hjemme hos meg, taco-kveld hos min storebror og familien, deilig lunsj med venninner, joggetur ute på bar asfalt, spilt inn treningsfilmer til dere ( det ligger en helt ny film til dere på min Instagram, og på min FB-page nå) Vi har også feiret morsdag, og jeg kost meg hjemme alene, med serier, snacks og lave skuldre. En deilig helg, på alle måter. Takk for at jeg fikk ta meg en skikkelig time-out❤️

Disse bildene er fra gårsdagens kos med en venninne. Så det ikke herlig ut? Alle godsakene er raw food, uten sukker og veganske. I koppene er det Golden milk, laget på havremelk. Snacksen på lørdag og søndag kveld, var derimot alt annet enn sukkerfri og raw food ( haha ), og det må være lov!

 

Jeg føler litt dette er starten på en ny hverdag, og for første gang så føles det utelukkende som noe positivt og spennende. Nå må jeg løpe avgårde her, men jeg titter innom igjen i ettermiddag!

Ha en deilig mandag mine venner, denne uken skal bli bra!!!

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. En ny start er det beste som finnes!

      Gleder meg til å følge bloggen din videre 🙂 Favorittbloggen!!

    2. Nam, så digg! Viktig med en pause innimellom for å ta vare på seg selv. Hørtes ut som en herlig helg. Heier på deg, Maren! Den nye tilværelsen kommer du til å klare helt supert 💪🏼❤️

    3. Hei! For å være med på disse bootcampene dine, må man være medlem på solsiden da? Eller er det bare å booke? Hilsen Elisabeth.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg