Den fine følelsen av å høre til

Reklame | Annonselenker

Heii dere✨ Er det flere enn meg som har skikkelig julestemning om dagen? Det startet med julebakingen 1 desember, og nå går jeg rundt å nynner på julesanger, pynter leiligheten og smiler for meg selv. Jeg har mitt eget juletre hjemme i leiligheten i år, for aller første gang, og det er så utrolig stas. Jeg har kjøpt inn lys, og masse julekuler. Pyntingen er i gang for fullt, og jeg gleder meg så til jeg er helt ferdig, så jeg kan dele den med dere. Det blir jo alltid litt kluss, med et par lys som ikke funker og sånn, hehe. Så jeg trenger et par dager til, så er jeg klar for å dele julehyggen med dere.

I dag startet jeg dagen på en løpetime, og selv om det er grusomt slitsomt, så er det så gøy å være litt i gang med løpingen igjen. Det er en av fordelene med at jeg nå jobber på et nytt, stort senter, med utrolig mye kompetente folk. Det er så mange å lære av, og spesielt på løp føler jeg meg omringet av et skikkelig A-lag. Jeg gleder meg til å dele masse løpeglede med dere fra januar av. Ny løpe-challenge starter i januar 2020 vet dere 💪🏼💦 Jeg håper du er klar?

Skjorte HER / Bukse HER 

Resten av dagen i dag har jeg sittet på stumpen på gulvet ( jeg elsker å sitte på gulvet ) med macen foran meg og fingrende løpende over tastaturet. Jeg oppsummerer og avslutter noen prosjekter, blant annet #pålagmedmaren som har vært utrolig gøy. Der skal det skje mye mer i 2020. Jeg planlegger og starter flere andre prosjekter, blant annet denne løpe challengen, to treningreiser, en eksotisk reise, klessalg, ny jobb og flere nye større og mindre treningseventer.  det er fint med desember, man får liksom oppsummert litt, hva funket og hav funket kanskje ikke like godt. Jeg tar med meg det gode, og endrer det som ikke var like bra. Det blir fint med et nytt år, jeg kjenner det i hele meg – jeg er skikkelig klar✨

Nå skal jeg jobbe noen timer til, før jeg skal avgårde på en sosial kveld med noen av mine nye kolleger i kveld. Så koselig❤️ det er akkurat dette jeg har savnet når jeg kun drev for meg selv. Det er så fint å være flere, og det er skikkelig fint å føle at man hører til et sted.

Er det forresten noen av dere som er med på julekalenderen min? Jeg har laget en julekalender sammen med Joachim, en kollega fra Spicheren treningssenter. Den ligger på storyen min på Instagram ( @ marenerdvik ). Nye økter hver dag! Jeg samler alle øktene i et høydepunkt på profilen min, så har du gått glipp av en økt, eller synes en var skikkelig gøy og vil gjøre den igjen, så finner du alle øktene der💪🏼😍

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer
      1. Tror ikke det er så mye mer enn tidligere? det at jeg linker til klærne er bare fordi folk ofte spør, så da er det fint å legge på linker i innlegget ❤️

    1. Jaa gleder meg til løpe-challenge i januar, har hatt en lang periode med sykdom så begynner å bli temmelig rastløs og klar for å løpe igjen 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg