Deilige høst og vinterfavoritter

Reklame | Annonselenker

Denne årstiden vi er inne i nå er så deilig, med klar, kald luft og den første snøen. Jeg koser meg skikkelig. Det er så herlig å pakke seg inn i teddyjakker, store skjerf, vinterjakker, skjerf, votter og luer. Jeg har funnet frem noen av min favoritter som jeg har lyst å dele med dere. Jeg har også delt mine favoritt skinnbukser, og høst/vintersko🧡

1 / 2 /

1/ 2 / 3 / 4

1/ 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 /

1 / 2 / 3 /

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7

1 / 2 / 3 / 4 / 5

1 / 2 / 3 / 4

Håper dere likte mine favoritter like godt som meg. Jeg har bestilt meg et par skjerf, en lue, et par votter, og litt småting. Klar for vinteren. Flere av tingene her er på 20 og 25%. Flere av skjerfene ligger på 100-150kr😍 En av skinnbuksene, den litt løse, var dessverre utsolgt, så da linket jeg til en annen superfin en, jeg har den selv, og liker den så godt!

Ha en nydelig tirsdag venner🧡

 

Smiiil, Maren

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg