De fineste vår og sommerklærne

Reklame | Annonselenker

I dag har jeg drømt meg bort i deilige vår og sommerklær. Jeg har så lyst på varmere vær, sol, bare legger, lette sommerkjoler, hvite blonder, blomstermønster, bading, strandliv, piknik i parken og båttur🌸 Så i dag har jeg satt sammen de fineste vårlige og sommerlige klærne jeg fant.

Har dere sett noe så delikat og fint?🌸

1 / 2 / 3 / 4 / 5 /

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 /

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Nelly har opp til 40% på alle sko nå, ta en titt HER for å se super fine sneakers, vårsko, heels eller boots. Det er så mye fint! Jeg bestilte disse hjem, og er så fornøyd med dem. Hvite sneakers er et must på våren🌸

Jeg har kost meg så med å lage dette innlegget, og jeg gleder meg så til sommer på sørlandet, uansett hvordan den kommer til å bli💗. Jeg håper dette innlegget gav dere litt vår og sommerfølelse også. Fant du noe du likte? 🌸

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg