De beste koseklærne

Reklame | Annonselenker

Jeg vet ikke med dere, men jeg loffer rundt i koseklær dagen lang. I dag har jeg tatt en liten tur inn for å se om jeg kunne finne et nytt delikat og super-comfy kosesett. Vel, det fant jeg🧡 Det beste er at så mye av det er på salg også. Nelly kjører nemlig 20% og 30% på alt. Sjekk hele utvalget på absolutt alt fra vanlige klær, treningsklær, tilbehør, sko og beauty-produkter HER. 

Mine kose-favoritter:

 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Du kan se hele utvalget av absolutt alle koseklærne Nelly har HER. Det er jo ikke sikkert vi har de samme favorittene, så ta en titt på hele utvalget. Jeg elsker de rosa duse fargene, og det kremhvite og sorte hel-settet. Jeg reiste til Bali i det settet, og husker jeg fikk så mye spørsmål om det. Det beste at det koster kun 343kr for bukse og genser. Du finner det HER.

I ettermiddag kommer vloggen folkens. Jeg har mest lyst å droppe hele greia, både fordi den er klein, utrolig amatørmessig og litt privat. Jeg svarer jo på siste rest av spørsmålsrunden, og der kommer det et spørsmål jeg har unngått i lang tid, men nå velger å svare på. Hjelpes🙈  Jeg skal poste den, men bare lov meg å vær litt snille, det er min første video som jeg ha filmet helt selv, klippet og redigert helt selv. Jeg er helt ny på dette, så be kind🧡

Vi snakkes litt senere venner.

 

Smiiil, Maren

2 kommentarer
    1. Hei Maren <3 Jeg er ikke så flink å kommentere her, selv om jeg sjekker innom her nesten hver dag. Det kan jeg absolutt bli flinkere på. Ville bare si at jeg elsker at du skal begynne med youtube!! Gleder meg masse til å se, og håper du ikke lar deg stoppe selv om det er mye nytt å sette seg inn i osv, det er helt sikkert givende for oss andre uansett.
      Ha en fin dag og helg videre!

    2. Lover å være snill, selvfølgelig! Ingen er RÅ på noe første gang! I allefall SVÆRT få! 😉 Gleder meg masse, masse til å se altså! Yeeei! Ha en flott Fredag! 😀 Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg