Dager som dette lever jeg lenge på

Denne helgen har jeg vært verdens dårligste blogger, men verdens beste datter og venninne. Med det mener jeg at jeg har prioritert å være sammen med familien og venner, vært med på gøye ting i stede for å sette meg ned med macen. Kamera er alltid med meg, så jeg har knipset litt bilder fra dagen i går. Det var en sånn dag man drømmer seg tilbake til når høsten kommer snikende, og lever på langt ut i vinteren☀️

Vi dro ut på sjøen og koste oss med å tøffe rundt skjærgården, bade fra båten og spise deilig lunsj. Vi hadde med oss ferske rundstykker, masse pålegg, vannmelon, jordbær og kald drikke. Kjøleskap i båt er en fantastisk ting. hehe. Dette var faktisk årets første bad i sjøen i Norge for min del. Noe som er ganske vilt, når kalenderen viste 13 juli☀️

 

På kvelden var vi på en venners venner fest. Helt fantastisk gøy, men ikke like gøy i dag. Så i dag blir det en helt rolig og avslappende søndag. Eneste aktiviteten blir et par rusleturer med Leo, og dra opp til familien for søndagsmiddag❤️

Håper helgen din har vært supert! Så lover jeg å bli en litt flinkere blogger den kommende uken!!

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hei goding! <3 Du fortjener virkelig å ta deg deg litt fri om du vil! Det er svärt sjelden du gjör det! Bra du koser deg masse! Må rett og slett bare nyte de fine dagene man får med de som betyr mest! Digger deg og bloggen din, Maren!
      God klem til vakre deg<3

    2. Så deilig, broren min er på Sørlandet nå, og jeg i Fredrikstad. Badet også for første gang i Norge 13. Juli, det var iskaldt!

      1. Ja vet, det er sannelig ikke helt som det pleier midt i juli. hehe. Men tror vi hadde ca 18 grader i vannet her, så det var helt ok. Badet 2 ganger, og skal ut i vannet i dag også 😄😄 Må nyte det lille vi har av sommer. hehe☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg