Bursdag og manglende motivasjon

Reklame | Annonselenker

Jeg må ofte ta meg selv i nakken for tiden. Jeg synes faktisk det er ordentlig vanskelig med hjemmetrening og aktivitet i disse dager. Det skal jeg være helt ærlig på! Det er overhode ikke slik at jeg fyker opp og ut hver eneste dag, langt i fra! Jeg har mange umotiverte dager, og det tenker jeg er litt viktig å dele. Det kan nemlig se ut som hele verden er super-atleter om dagen, med doble økter og topping av formen.

Det er viktig å minne seg selv på at ting er ikke nødvendigvis helt slik det fremstilles på Instagram. La oss ha det med oss i bakhodet videre gjennom denne påsken🧡 Det du får til er mer enn godt nok, ha fokus kun på deg selv og ditt, og ikke se så mye rundt deg hva alle andre gjør av trening og spenstige aktiviteter. You do you 💪🏼😍

Bukse HER / Genser HER

I dag er det lørdag, og på mandag har jeg BURSDAG!! Det føles litt rart å ha bursdag midt oppi alt dette, men jeg tenker at jeg smeller sammen en vaffelrøre og byr familien på vafler utendørs. Det blir helt sikkert koselig, litt annerledes, men koselig🧡

Jeg har også lyst å lage noe digg snacks, enten en kake, noe bakverk eller noe som helst annet godt. Har noen et tips til noe som er relativt enkelt, men også skikkelig godt? Kjør på i kommentarfeltet det bursdags-godsaker-tips🧡

Ha en herlig dag venner, vi snakkes snart igjen! Sjekk gjerne Instagram også, der har jeg akkurat postet en ny treningsøkt. Dere finner meg på @ marenerdvik

 

Smiiiil, Maren 

17 kommentarer
    1. Boller og hvetebakst er enkelt, men det tar litt tid. Scones med appelsin og kviklunsj er enkelt og veeeeeeldig godt ferskt. Sitronkaken av ida gran jansen er lett. Ellers er fruktsalat alltids en god klassiker!!
      Kos blir det uansett.
      Denne treningsmotivasjonen altså. Den går veldig opp og ned, men i dag kjenner jeg at den er på topp etter noen tøffe og rare dager på jobb. Først en rolig løpetur med god musikk og så litt bootylicous etterpå;)
      Ha en god dag. Kos deg med påskekrim, bok, godt selskap og mange filmer. Klem

        1. Og pavlova med striper av HaPå før steking blir magisk!

          HaPå er også super på popcorn så får du karamell popcorn😍

    2. Så enig, syns ikke hjemmetrening er like inspirerende eller motiverende. Prøver å være fornøyd med det jeg får til, men absolutt vanskelig når man ser hva «alle andre» får til. Kaken suksessterte kan du lage, den er så fin og påskegul! Digg nøttebunn med gul krem på toppen:)

    3. Smuldrepai er sykt godt, og enkelt. Og raskt. Jeg bruker epler i. Bare google det 👍 Serveres med is. Nam, nam!

    4. Lag gule bomber (makroner med suksessterte krem) oppskrift hos krem.no. Enkel å lage og oppbevares enkelt i kjøleskap eller frys. Perfekt til kaffebesøk ☺️

    5. 1 pk safarikjeks
      Philadelphia 1 pk
      2 dl melis
      3 dl fløte

      Knus kjeks.
      Piskfløte og melis og vend inn Philadelphia.
      Toppes med bær

      Denne er lagd på 10minutter før servering og smaker superdigg. Bruker å dobble oppskriften for å ta til en ‘lasagneform’ i størrelse. Kan også lages som porsjonskaker i glass 😊 Håper dagen din blir fin selv om den blir annerledes❤

    6. Så deilig å høre at det ikke bare er jeg som synes at hjemmetrening kan være ganske gørr til tider <3 Jeg ville ha laget solskinnsboller, skikkelig digg og litt påskestemning med gult vaniljefyll i midten <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg