Boost immunforsvaret ditt med denne smoothien

I dag blir det to blogginnlegg, for denne oppskriften er så god, og gjør så godt, at den måtte deles med et samme. Dette er den perfekte go-to oppskriften når du kjenner at det kribler litt i halsen, tetner seg til og du blir snufsete. Dette er en vitaminbombe uten like, og vil gi deg et skikkelig boost.

Du trenger:

🧡 Fersk ingefær

🧡 Frosne jordbær, banan og bringebær

🧡 Økologisk appelsin juice

🧡 Sitron

🧡 Økologisk honning

Ha alle ingrediensene i en blender. Ingefær raspes i grove biter, klem saften ut av en hel sitron. Jeg overdrev noe veldig med ingefær, og det gir en litt sterk smak. Jeg liker det, og trengte det, men her må du smake deg til, og se hvor mye du føler du vil ha.

Jeg kjøpte meg en ren ingefærshot i tillegg, som jeg tok. Men det er virkelig ikke nødvendig med så mye – det er mer enn nok i smoothien.

Jeg tror og håper du vil elske denne smoothien, og lage den gang for gang for et realt immunforsvar-boost🧡 Håper alle får en frisk og fiiiin påske🧡

 

Smiiil, Maren 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg