Bloggliste og takknemlighet

Reklame | samarbeid Huset i Markens

Hei hjerter🧡 Jeg sitter her med verdens største smil om munnen, mens jeg leser svarene deres på blogginnlegget i går. Er det mulig å være så gode som dere? TUSEN TAKK til alle som tok seg tid til å svare. Ikke bare har dere svart, dere har jo virkelig svart grundig og utfyllende. Det betyr så mye for meg. Jeg har nå laget meg en lang liste med tips og ønsker fra dere.

Det er tydelig ønsker om masse mer oppskrifter, mer enkle treningsøkter som kan gjøres hjemme, dele ukens handlepose oftere, mer antrekk og interiør, serietips og filmer, masse mer hverdagsinnlegg, musikk til trening og veldig veldig mange ønsker enda mer personlig og litt mer oppdateringer på privatlivet. Jeg har 26 punkter på listen min nå, og gleder meg så til å oppdatere dere i tiden fremover. Tusen tusen takk! Fortsett gjerne å tipse meg og kommenter på gårsdagens blogg, jeg velger ut hvem som få premie i slutten av uka🧡

 

“When you’re in a dark place, you sometimes tend to think you’ve been buried.

Perhaps you’ve been planted. Bloom🌸”

I dag startet jeg dagen med noe veldig lite hyggelig, men nødvendig. Jeg var på en gastroundersøkelse, og for dere som ikke vet hva det er, så er det en slags slange som føres ned gjennom svelget og ned i magen. Hvor det tas prøver fra magesekk og tarmer. Undersøkelsen er ikke direkte vond, men grusomt ubehagelig. Jeg har jo snakket mye om at jeg har en del problemer med magen, og dette er ikke første gang jeg gjennomfører en slik undersøkelse. Jeg håper vi finner noen svar nå.

Etter denne undersøkelsen så dro jeg hjem for å slappe av litt, før jeg løp innom Solsiden for å spille inn begge gruppetimene jeg hadde i går, slik at jeg kan dele video av programmene med dere. Jeg filmet med mobilen, så kvaliteten er ikke super god, men god nok til å poste på Instagram. Videre dro jeg på Spiregården, og her har jeg sittet å jobbet siden. God mat, nydelig kaffe, og utrolig avslappende og gode omgivelser. Perfekt arbeidsmiljø spør du meg.

   

Nå skal jeg sitte her å jobbe et par timer til, før jeg skal til frisøren og videre på gruppetimer i kveld. En finfin tirsdag. Jeg har forresten byttet frisør siden sist, nå har jeg frisør på Huset i markens, samme sted som jeg fikser neglene (hos Torunn på Neglesalongen) og går til hudpleie (hos Monica på B.Unique). Nå er absolutt alt under ett tak, og det er jo helt perfekt. Tenk å få samlet så mange fine og flinke folk på samme sted🧡 Frisøren min etter Linn Cathrine og er så utrolig flink. I tillegg er hun en så nydelig person, og jeg føler meg ordentlig heldig som får lov å ha et samarbeid med henne. Jeg skal oppdatere dere litt mer på det etterhvert, vi skal nemlig gjøre en del gøye ting sammen. Hint: Sporty fletter og treningsfrisyrer, julebord-hår og enkle hverdags-frisyrer.

Jeg håper dere har en finfin tirsdag, og at uken har startet på en fin måte for deg. Takk for at dere er her, takk for alle tilbakemeldinger, og tusen takk for at dere gir så mye av dere selv. Det betyr så masse🙏🏻🧡

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Kan du dele oppskrift på de kanel/solskinnsbollene du la ut bilde av på instagram? De så helt nydelige ut

    2. Hei:) hvis du sliter med luftporblematikk, vondt og ubehag fra mageregionen, eller kanskje føler deg litt uvel og uggen ….. men ikke finner svar på medisinske undersøkelser, kan det hende at du har IBS. På norsk heter det irritabel tarmsyndrom. Det går ut på at tarmen sliter litt med å fordøye noen typer tungt fordøyelige karbohydrater. Man kan ofte ikke ha for store mengder laktose, gluten, løk, fruktose, mm. Det finnes mye god informasjon om dette på Helsebergen.no:)

      1. Ja det er nok det dette ender med. Blitt henvist videre til ernæringsfysiolog på sykehuset, så skal nok ordne seg til slutt. Men dette er nok som du sier, IBS, og løsningen er Lavfoodmap. Men ELSKER både gluten, laktose og fruktose. hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg