Bli med på en dag i mitt liv

God kveld fra sofakroken🧡 I dag har dagen bare løpt fra meg, og jeg har forsøkt å henge med. Jeg startet dagen på vaksinekontoret, nå er de siste vaksinene til Bali tatt, og vi er klare for avreise om 11 små dager☀️🌴🌊 Fy søren så gøy det skal bli. Husk at jeg gir bort til reise til Bali, vinneren trekkes 16 september, så hvis du vil være med må du slenge deg på NÅ. Du finner konkurransen om en reise til Bali HER.

Etter vaksiner, dro jeg på Panda Panda med skjønne Janne, som jeg reiser sammen med. Vi koste oss med en stor god lunsj, men vi skrev ned masse gøye ting vi vil oppleve på Bali. Her er jeg så åpen for alt dere har av tips. Vær så snill å del alle Balitips du har🧡

Etter lunsjen løp jeg en super rask tur innom treningssenteret, og rakk følgende på de 40 minuttene jeg hadde til rådighet:

  • Strakmark
  • Nedtrekk
  • Box bøy
  • Skulderpress
  • Utfall bakover med stang
  • Brystpress

Jeg kjørte 8-10 repetisjoner, 4 sett pr øvelse. En grei økt, som fikk frem både humør og go´følelsen. Etter økten løp jeg rett videre i et møte, der fikk vi gjennom en avtalte jeg hadde ekstremt lyst å få til. Mer om det senere❤️ Videre fra møte, lynraskt hjemom, tur med Leo og rett videre til en hemmelig smaks-testing på kommende nyheter hos Hennig-Olsen is. Det er bare å glede seg folkens, det kommer noen nyheter (sunne nyheter) som vil ta pusten fra dere!!!!

Når jeg endelig dumt ned i sofaen, var klokken nesten 20, og jeg var helt nødt å få i meg litt middag og gi Leo en lang god tur. Nå har roen senket seg i stua, og jeg kjenner at i kveld blir jeg nok sittende oppe en stund, rett og slett bare for å kjenne på hvor godt det er å være i mål med alle dagens gjøremål.

I morgen er en like hektisk dag, med planer fra morgen til kveld. Jeg liker hektiske perioder, og spesielt nå som det kun er 11 små dager igjen til avreise til Bali. Jobbe på – det er sol, bølgeskvulp og palmesus i nær fremtid☀️🌴🌊 Bli med i konkurransen da, plutselig blir det Bali på deg også!! Vinnerne kan velge å reise akkurat når de vil selvfølgelig, delta på konkurransen HER.

 

Smiiiil, Maren

 

 

3 kommentarer
    1. Så inspirerende bilder!
      Elsker økten du delte, den må testes! 🙂
      Jeg har bare et lite spørsmål. Box bøy har jeg ikke hørt om tidligere, er dette knebøy til en boks eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg