Bli med oss på kjærestehelg

Heii venner❤️

En ny vlogg er ute! Bli med meg på jobb i Drammen, og videre på tidenes kjærestehelg i Oslo😍 Tusen startet men kansellert tog og en humpete busstur, men resten av oppholdet var supert!! Håper du vil ta en titt😊

 

Ha en nydelig onsdagskveld😊

-og tusen tusen takk for alle fine kommentarer de siste dagen! Jeg føler jeg har en gjeng venninner her inne, som jeg har vært for dårlig til å pleie vennskapet med, men sm likevel ikke gir meg opp❤️ Tusen takk🙏🏻

 

Smiiiil, Maren 

 

 

4 kommentarer
    1. Å som jeg elsker disse vloggene, skikkelig livsgnist.

      Ville bare komme med en kommentar til det du skrev. Ikke ha dårlig samvittighet. Du får oppdatert når du får tid. Og som ved alle vennskap; de vennene som reagerer på at man ikke er nok til stede, og som man alltid føler seg utilstrekkelige overfor, de er ikke venner å samle på uansett🥰😉

      Ha en fin uke!😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg