Bli med meg på tur

Ut på tur & opp i trærne

I går hadde jeg en superdeilig tur ute i skogen, og i siste sekund før jeg løp ut døren kom jeg på å ta med meg kamera. Jeg håper at jeg kan inspirere og friste deg til å ta deg en tur ut i skogen og kose seg med frisk luft og aktivitet utendørs.

Du trenger selvfølgelig ikke henge opp ned som en apekatt slik som jeg gjør på første bilde her, hehe. men all aktivitet er god aktivitet, om det så er en rolig gåtur, joggetur, intervaller, bakkeløp, lek med barna eller øvelser på en benk man finner på tur. Opp og ut – uansett vær. Du angrer aldri på en tur!!

Jeg startet turen på Bystranda hvor jeg bor, og gikk hele strandpromenaden bortover, forbi Nupen parken ( med vannfontenene) og videre opp til idylliske Odderøya. Den turen gir meg alt, både hav, park og vannfontener, restauranter, folk, skog, stier, svaberg og fyrtårn.

Jeg fant noen små steder på veien hvor det passet å slenge seg opp ned i et tre, eller ta en spontan liten pullups. Som sagt, all aktivitet er god aktivitet.

  

I dag startet jeg dagen på Spiregården sammen med app-familien. Vi er helt i sluttfasen på treningsapper IDEALFORM, og det er så spennende. Vi jobber på spreng, og jeg kan nesten ikke vente til lansering🧡

Nå skal jeg straks komme meg hjem til lille Leo, og ta en god tur med han, før jeg skal tilbringe ettermiddagen og kvelden på treningssenteret, hvor jeg holder gruppetimer. Mandagen er alltid gruppetrening-dag for meg, og jeg elsker den starten på uka!

Hva er dine planer for denne mandagen? 

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Så på blogglisten nå. Ser at du er ganske langt nede.nr 26 tror jeg. Med 2000 lesere eller noe.
      Google som analyserer tallene så kan ikke være at det er feil heller. Hva tenker du?
      I mitt hodet har bloggen din vært kjempe stor.

      1. Det tenker jeg ikke så mye på. Jeg blogger for dere som er her, og fordi jeg elsker det! Jeg storkoser meg med å skrive tekst og ta fine bilder🧡 De listene går så opp og ned, og i perioder er det helt ute å kjøre. Så uavhengig av om det er 20.000 eller 2.000 så kjører jeg på for den fine gjengen som er her! Jeg har fått tilsendt tall fra Egmont ( det mediehuset jeg er under ) som er ganske så mye høyere enn det, og i og med at Instagram er nesten 40.000, så ville jeg trodd litt mer enn 2000 er på bloggen også. Men som sagt, jeg ser aldri på de tallene, og tenker ikke så mye på det🧡❤️

    2. Takk for at du sprer så mye treningsglede! Elsker bloggen din. Lurte på om du bruker polar vintage? Og om du kan skrive hva du syns om den? Tenker kjøpe den selv.

      1. Åå fine du, tusen takk🧡❤️ Yes det stemmer, men jeg ønsker alltid å teste over en god periode før jeg kommer med en anbefaling. Så det kommer veldig snart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg