Birthday girl

Tenk at denne dagen plutselig er her, og jeg føler meg overhode ikke klar. I dag har jeg bursdag, og tar steget ut av tyveårene. Hjelpes! 30 år, og det føles helt middels. hehe. Neida, alder er bare et tall, og bursdag er stas uansett🧡

For dere som følger meg på Instagram så har dere kanskje fått med dere at jeg var en tur på sykehuset i går. Jeg vet ikke om jeg har delt med dere at jeg ikke har vært helt i form siden jeg kom hjem fra Sri Lanka. Det startet med vond hals, utviklet seg til smerter i brystet og helt utrolig tung pust. Jeg ble bare verre og verre, og bestemte meg for å ringe legen. jeg fikk time med det samme, og kjørte ut. Der ble bilen stående – jeg ble nemlig sendt rett til sykehuset, med spørsmål om det kunne være lunge emboli ( blodpropp i lungene). Lang historie kort: Jeg ble veldig godt tatt vare på på sykehuset, og alle tester ble tatt. De tror dette er en virusinfeksjon på lungene, og at det bare må gå over av seg selv. Så, nok om det. men det ble bare en litt annen bursdag enn jeg hadde tenkt.

Nå er jeg hjemme, men veldig veldig redusert i formen. Så det blir en rolig middag sammen med familien min. Jeg er så takknemlig for dem nå, de passer så godt på🧡 Har dere sett så nydelige cupcakes? Det er bursdagsgave fra mim skjønne, og superflinke venninne Mariann. Hun er så flink, og så snill. Disse ble levert på døren min🧡

Bursdag er som sagt stas uansett, og jeg blir helt rørt av alle de fine meldingene på Instagram, snap og Facebook. Så mange fine folk jeg har rund meg – både i hverdagen og på sosiale medier🧡 Jeg føler meg så heldig, og enormt takknemlig.

Nå skal jeg komme meg avgårde til mamma og pappa, hvor middag og kos venter. Grillet er fyrt opp, og jeg gleder meg til en skikkelig god middag, og tid sammen med mine🧡

En stor god klem sendes til hver og en av dere, fra en litt redusert og stakkarslig 30-åring – som på tross av skranten helse er i veldig veldig godt humør!

 

Smiiil, Maren 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg