Bildedryss ShapeUp Convention

Heii fra Gardermoen❤️ Jeg hadde så lyst å oppdatere dere i går, men når denne skrotten ramlet inn på hotellrommet etter 5 harde og fantastisk gøye økter på ShapeUp Convention, så var det null og niks energi igjen. Så derfor ble bilderedigering utsatte til i dag i stede. Jeg har brukt en god time på å redige bildene fra mitt kamera, også tikket en mail inn, og der lå det bilder fra verdens beste Sofie (@mellotune på Instagram), som var med på timen vår, men også hadde med seg kamera. De bildene var jo så mye finere enn mine, hehe, så da blir det selvfølgelig hennes bilder jeg deler, sammen med noen av mine egne. Så gøy med litt fotominner fra en fantastisk dag, med så mange gøye gruppetimer. 

Hele ShapeUp convention var en knall gøy opplevelse fra start til slutt. Jeg blir alltid så ufattelig takknemlig etter slike helger, takknemlig for at jeg får lov å være en del av det, og at jeg får lov å jobbe med min aller største lidenskap. Jeg ELSKER å være trener, og jeg synes nesten det er vanskelig å finne ordene for å beskrive hvor mye det gir meg å få lov å veilede, pushe, heie og motivere folk til økt fysisk aktivitet og treningsglede. Nei dette er drømmen min, og jeg er så glad, ydmyk, stolt og takknemlig for at jeg får lov å drive med dette❤️

TUSEN TAKK til alle som kom på timene mine. Takk for rå innsats, store smil og herlig energi. Tusen takk til Shapeup som år etter år vil ha meg med på laget. Tusen takk til Abilica som stilte med utstyr til Bootcampen utendørs. Sist men ikke minst tusen takk til verdens beste Kristin, som jeg holdt to av timene mine sammen med. Du er den beste partneren jeg kunne ønsket meg, sammen er vi bokstavelig talt dynamitt 💪🏼😍

Nå skal jeg hjem, kose meg med å se på bildene, og ta inn alle magiske inntrykk fra en helt rå helt på alle mulige måter!

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Takk for en helt rå time, Maren! Du er energisk, positiv og inspirerende og det smitter over på oss deltakere. Digger måten du pusher, heier og motiverer oss på. Akkurat slik jeg liker det! Takket være deg og din peptalk på siden klarte jeg å skvise ut 20 strake pushups på runde 2 av økta 🙂 Jeg kommer mer enn gjerne igjen på dine timer!
      Klem fra hun på bilde 6 med en enormt hypermobil albue 😉

      1. Wow!! 20 strake pushups er helt enormt, så VILT god du er!!! Tusen tusen takk for at du kom på timen, råtassen❤️ Og tusen takk for fine ord, det betyr mer enn du aner 😊😊😊 god klem til deg

    2. Du er jo helt rå, så det er jo ikke vanskelig å gi jernet i timen din. Ihvertall gjøre så godt man kan. Helt sykt kult å avslutte gårsdsgens convention med en real Maren svettefest. Jeg elsker sånne dager! Klem

    3. Så herligt og så mange fine bilder.
      Gru gleder meg til 12.Oktober i Bergen.
      Skal du til Bergen?? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg