Bildedryss fra Kynd Bali

Reklame | Good For Me

Ååå som jeg har kost meg med å legge inn alle disse rosa, herlige bildene på bloggen. Man blir jo glad av disse fargene🌸 Dette er fra en helt fantastisk søt kafe som heter KYND i Seminyak. Jeg fortalte dere tidligere at vi var på sted sted som het GIVE like ved der vi bor i Canggu, og det er da “lillesøsteren” til KYND.

Konseptet bak begge stedene er så fint💗 Give er et non profit sted, som betyr at pengene gjester legger igjen der går til en av 3 ulike organisasjoner som de har valgt ut. Vi valgte å gi pengene våre til Dog rescue når vi var der. KYND er veldig veldig mye større, og drives ikke helt på samme måte – derfor har de give som utelukkende er non profit. Stedet er helt magisk, og serverer kun plantebasert og kortreist mat.

Jeg fortsetter å ta hårvitamier, og bruker fremdeles Hair luxious fra Good For Me. Jeg hadde dem selvfølgelig med til Bali også – ingen dag uten💗 Dette er markedets kraftigste hårvitamin, og jeg priser meg lykkelig for disse etter at jeg sluttet med extentions. Alle som noensinne har hatt det, vet hvor kjip den overgangen kan være. Du føler plutselig du nesten ikke har hår (noe som overhode ikke stemmer) Heldigvis ble ikke overgangen så stor da jeg har tatt, og fortsetter å ta Hairluxious daglig. Jeg hadde dem med meg i vesken da vi var på Kynd, og den boksen passet jo perfekt inn i hele det rosa konseptet. Du får hele 40% på Hair luxious ved på klikke den inn på denne linken . Der kan du også lese enda mer om produktet. 

Jeg har fulgt Kynd comunity på Instagram i en liten evighet, og hadde store forventinger til besøket. Det sviktet overhode ikke, og vi storkoste oss. Først lunsj, og deretter is – kan det bli bedre? Kjør bildedryss💗

 

   

Vi bestilte både pannekaker og vafler – rett og slett fordi vi ikke klarte å bestemme oss. Det ble også juice, fersk kokosnøtt og smoothie bowl. Vi fikk all inn, og hadde virkelig tidenes matfest. Jeg tror Bali må være det beste stedet å være for veganere og mennesker som ønsker å leve et plantebasert kosthold. Eller bare folk som ønsker å spise sunt! Det er så mye frukt, og grønnsaker i maten her, at du får i deg de velkjente “5 om dagen” som vi strevet for å klare i Norge, på null komma niks😍

Jeg har som jeg har vist dere kjøpt med meg hjem både bambussugerør og smoothie boller i tre, så nå skal det lages smoothie til den store gullmedalje hjemme i Norge💗

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
      1. De har jeg kjøpt på en fantastisk nisje interiørbutikk her i Kristiansand, den heter Atelier Ribe. Anbefales å følge dem på Instagram, så dyktige! Stolene er en y-stol, fra merket Carl Hansen & Søn ( Instagram: carlhansenandson) ❤️

          1. Haha, det kan veldig godt stemme. Dette kan jeg så lite om🙈 TAKK ❤️
            Skal faktisk kjøpe meg en ny liten ting i dag, så skal innom butikken de er kjøpt, skal spørre akkurat hva dette er, så det blir rett😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg