Bildedryss fra de siste dagene

Heiii venner🌸 nå var det virkelig på tide med en oppdatering igjen! Når man har litt å ta igjen, så tenker jeg at det finnes ikke noe bedre enn å kjøre en liten collage med bilder fra de siste dagene.

Her kommer det så tydelig frem hva mitt liv består av nå. hehe. Det er utendørs trening, både alene og med grupper, jobb med online kunder, det er mye turer, alt for mye online shopping, avgjørelser og valg relatert til det nye huset, mye god mat og godis. Det er i grunn min corona-hverdag oppsummert.

Jeg håper dere har en nydelig helg, og nyter denne søndagen fullt ut☀️ Litt senere i dag kommer det en ny intervall ut til dere her på bloggen, og hvis du sjekker insta eller snap så kommer det et tips og en rabattkode til deg super gode masken jeg har på meg på et av bildene i collagen her🌸

Gleder meg til en ny uke og til å dele en ny vlogg med dere. Jeg har vlogget siden mandag (!!) så en lang ny vlogg er på vei. Siste dag med filming er i dag, også tar det et par dager å redigere den. Skal prøve å få den ut å raskt som mulig😊

 

Hvordan har dere det om dagen? Hvordan ser hverdagen din ut nå? Del litt med meg i kommentarfeltet💗

 

Smiiiil, Maren 

 

11 kommentarer
    1. Du stråler Maren☀️ Etter at treningssenterene stengte her i Kr.sand så har jeg ikke trent en eneste gang! Blir inspirert av hvor god du er til å trene nå om dagen! Har du et tips eller to til hvordan man skal komme seg over dørstokkmila i disse dagene?💗

      1. For meg er det et must, jeg klarer meg ikke uten. Da blir jeg trøtt, lei, tiltaksløs og skikkelig sur. hehe. så jeg gjør det fordi det er mitt sikre tilskudd på helt nødvendig energi ❤️❤️ så mitt beste tips er vel egentlig å minne deg selv på hvor godt det gjør, minne deg elv på den følelsen du får etterpå, også ikke kjenne etter så mye, ikke tenke, bare gjennomfør!!! 😄😄

    2. Online shopping har også blitt min venn og nye hobby! Nå er det jobbhelg etter en uke i karantene. Det er godt å ha en jobb å gå til, men jeg kjenner veldig på tiltaksløshet og at det er så mye styr på jobb, selv om man begynner å bli vant til dette. Litt corona ensomhet og litt usikkert kjærlighetsliv om dagen er heller ikke med på å gjøre dagene bedre. Men prøver å være aktiv og gjøre hverdagen fin for det.

    3. Jeg synes egentlig dagene nå er litt kjipe…er så lei av corona og stengte butikker, stengte treningssentre og lite sosialt med venner. Denne uka har jeg i tillegg vært syk og hjemme fra jobb i tre dager🙈 MEN det er i slike perioder jeg må være flink til å løfte frem de små gledene i hverdagen og minne meg selv på hva jeg har å være takknemlig for i livet❤️ Og det er mye🥰 Og ting vil bli bedre, alt vil bli bra🧡 Jeg gleder meg til det kommer en ny vlogg til uka, det synes jeg alltid er så gøy og det gir meg glede, inspirasjon og motivasjon😍👏🏻 Ønsker deg en ny og god uke, kjære deg☺️ Klem fra meg❤️

    4. For noen freshe bilder!
      Her har det snødd 15 cm i dag, til tross for regn i går, så det ble en skitur og godis etterpå 🙂 Venter med ordentlig vår til etter påske.

    5. Koselig innlegg! Gleder meg til ny vlog. Hverdagen er egentlig ganske fin må jeg si, kan ikke klage. Jobber som sykepleier, men foreløpig ikke hatt noe særlig smittetrykk her jeg bor. Ellers trenes det en del, ingen stengte sentre her enn så lenge. Mens på den sosiale fronten er det ganske tamt naturlig nok, men nyter litt god og trygg tid med nære og kjære innimellom💛 Håper du får en god uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg