Bedre tider i vente

Reklame | Annonselenker

Hei mine fine, tålmodige venner❤️ Jeg håper ikke dere har gitt meg opp? Jeg beklager litt laber oppdatering her inne, men det skjer altså så mye nå at det går helt rundt for meg. Det er bare positive ting, og jeg gleder meg så til å dele. Hovedproblemet nå er egentlig at jeg har manglet fotograf helt siden Morten & Andrea flyttet, og dermed har så masse gøy jeg har villet ta bilder av og dele, blitt utsatt. I tillegg er det ordentlig lyst i ca 2-3 timer pr dag nå, og i den tiden er jeg oftest på jobb med helt andre ting.

En stor gladnyhet nå er at jeg har fått ny fotograf, og skal snart ha første jobbedag med han. Det blir SÅ gøy med litt ordentlige bilder igjen. Han er så dyktig og jeg gleder meg helt ubeskrivelig mye til å jobbe med han, og dele han med dere.

Blazer HER (på 30% nå) / Topp HER (på 30%)

Ellers er det gøye ting som skjer med hus og hjem. Masse avklares i helgen, så til uken skal jeg dele❤️ Forresten så har jeg spilt inn en vlogg nå hvor jeg deler endel om det. Den kommer i morgen eller i løpet av helgen tenker jeg, så da får dere vite en god del. Spennende tider 👏🏻👏🏻👏🏻

I dag startet jeg dagen med et møte i leiligheten min, før jeg dro på trening med Hanna. En lang og god økt, som startet med litt styrke for hele kroppen, og ble avsluttet med en HIIT-økt. Så herlig 💪🏼💦😅

Nå jobbes det med online kunder, vlogg og forberedelse av julekalender på kontoret, mens jeg momser druer, klementiner og drikker sjokomelk. Full oppladning til ettermiddagens gruppetimer!

Jeg håper dere har en finfin torsdag også gleder jeg meg til bedre tider med ny fotograf og hyppigere oppdateringer. Tusen takk for tålmodigheten❤️

og til dere som spør: Nei, jeg skal ikke slutte å blogge nå, jeg lover ❤️

 

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Så herlig og gøy å høre at masse fint skjer. Både med jobb og ikke minst med hus og hjem. Regner og håper at det snart blir samboerskap og masse hygge for deg. Du er så god og flink ass. Bra du ikke skal slutte å blogge/vlogge. Digger kanalene dine.

    2. Takk for at du fortsetter å blogge, elsker å titte innom😊💛 Og gleder meg til å høre mer om det som skjer i livet😊💛 Stor klem💛💛

    3. Hallo. Jek er ny blogger på miniblogg.no/homstad Jek er norsk rapper og likar å reise så jek skrive um sånn. Tu gjet sjekke ut sidan min hvis tu vil. Også Spotify og Soundcloud.com Homer Homstad og youtube. Eller leite etter Homer Og Rottweiler Hundar på youtube um tu vil at tu skal høre på nya musikk fordi mitt 3. album er frå 2017 men det er bra. Flott blogg og lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg