Bedre humør og gode nyheter

Reklame | Annonselenker

Hjelpes som det svinger i disse tider, fra ordentlig kjipt humør, masse bekymringer og kaos, til solfylte glade, og bekymringsfrie dager. I dag har vært sistnevnte. En dag fylt med solskinn, en god tur i skogen, og en jobbtelefon med veldig gode nyheter. Det er ikke til å legge skjul på at det har blitt en god del endringer når det gjelder jobb, så det var godt med litt gode nyheter💗

Når det gjelder kostholdet, så skrev jeg jo til dere at det ble mye godteri om dagen, vel det ble det i dag også🙈 I skrivende stund sitter jeg å momser på smash. Jeg blir litt oppgitt over meg selv, men samtidig så kan man ikke ta tak i alt på en gang her. I dag har jeg kommet meg ut på treningstur, humøret er stigende og jeg har hatt en skikkelig positiv dag sett med jobb-øyne. Så da tenker jeg at det nesten hadde blitt for meget hvis jeg skulle fjernet sjokoladen i dag, hehe, Er dere ikke enige?

Beige bukse HER / Blomstrete topp HER / Sko HER

Jeg synes det er så fint å lese kommentarfeltet på innlegget hvor jeg åpnet opp, og delte litt av mine tanker rundt den situasjonen vi er i, sett fra et 100% egoistisk synspunkt. Det er så godt å se at så mange kjenner seg igjen, selv om jeg bare ønsker alt godt for hver eneste en av dere, så er det fint å kjenne at man ikke er alene. Takk gjengen, dere er skikkelig gode💗

Både i går og i dag har vært fine dager, så nå har jeg bestemt at det kun er opp og frem som gjelder! Det er enormt mye man hadde sett frem til som er avlyst, og mye jobb man var helt avhengig av, som er kansellert, men man kan virkelig ikke legge seg ned av den grunn. Opp og frem, tenke nytt, og jobbe på💗💪🏼

Nå vil jeg gjerne høre, er det flere som kjenner at de er på vei til å snu mot litt mer positive tanker? Har du hatt en bedre dag i dag enn for noen dager tilbake? La oss finne frem litt positivitet folkens. Fortell meg noe bra som har skjedd hos deg💕💗

 

Smiiiil, Maren 

5 kommentarer
    1. Det er så fint hvordan du påpeker viktigheten av og ikke endre alt på en gang😊 Ønsker deg en nydelig dag, Maren💛

    2. Jeg kommenterer sjeldent på blogger, men må si at din er vel egentlig den eneste som får meg til å smile hver gang. Du er så sprudlende og positiv, og det smitter! Du har hodet på rett sted og er rett og slett et fornuftig og ekte menneske. Helt enig i at man ikke kan endre alt på en dag, tror det bare blir for mye for hodet. Kos deg med litt sjokolade, jeg gjør det samme! Takk for at du deler gode og dårlige dager <3

      Jeg kunne endelig komme meg til fysioterapeuten min igjen denne uken etter nesten to måneder uten, i opptrening etter stor operasjon har det vært vanskelig uten den hjelpen! Har hatt så mye ekstra smerter, som påvirker hverdagen i stor grad. Der har fysioen hjulpet masse før det ble stengt ned. Men nå ser alt mer lovende ut igjen <3

    3. Hei Maren!
      Bet meg merke i den setningen med veldig gode nyheter fra jobben din. Vil det kanskje si at de vurderer å åpne treningssentrene igjen snart? 😍👏🏼 Stoooor klem!

    4. Hei Maren!

      Bra at du går foran som et godt eksempel ved at du gjennomgående har fokus på å forebygge smitte. Det er fort gjort å glemme seg, for eksempel da du var ute og løp på små stier i skogen med to venner rett bak deg. Det blir som kjent mye pust og pes når man løper og de to bak deg har garantert pustet inn noe av den luften du har pustet ut i løpet av løpeturen. Det finnes flere artikler man kan lese om dette om man googler. Ikke kritikk bare en konstruktiv tilbakemelding som er ment positivt:) Ha en fin dag videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg